AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.127

Nån som prövat StealthOne?

Sida 2 av 2
Hosse,

Laservarnare fungerar inte, när den väl varnar så är det redan för sent! Dock så kan jag rekommendera "garage dörrs öppnaren" Target LCR100... Oj då ligger den på samma våglängd som polisens laser pistoler... :-)

/RS2
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
RS2; OK, trodde det var laser block i den oxå.

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
Ho
1.314
Hosse
316i Touring -14 (norsk)
Z4iA 23 -09 (norsk)
RS2; Var får jag tag på den och fungerar den bra (garage öppnaren)??

Mvh
Hosse

"anklagar norrmännen för alla stavfeil"
Länk
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Jo man får ju 600 i böter utan skylt, men en kompis fick över 10.000 i böter för att han hade radarvarnare....och det måste man ju ha för att en icke GPS baserad lösning ska fungera
Hosse: nja, det verkar inte riktigt gå att gömma ValentineOne. StealthOne hänvisar till monteringsinstruktionerna på Länk , jag skulle nog bli lite nervös om jag vart stoppad. Hellre någon lösning med radarsensorn bakom grillen och en liten lasersensor i fönstret.

BMW_MAN: fick han dagsböter? Hur många? Tydligen har hovrätten varit mildare i vissa fall Länk
manonegro
Jag har Alla kameror inlagda i min GPS skärm i orginal systemet bilen, när en kamera närmar sig så kommer ett bil med röda radar vågor över upp på skärmen.
manonegro
Är för övrigt en kille här på forumet som uppdaterar dem löpande så det kommer en ny skiva varje kvartal :o)
Det var en dammig tråd du hittade..... =)
manonegro
haha... aa.. såg det nu!
En vanlig radarvarnare fungerar utmärkt vid de nya kameraskåpen tjuter som en stucken gris om mätning pågår. Annars räcker det med att fälla solskyddet när du får syn på skåpet. Sedan gäller det att neka oavsett hur tjusiga foton som tagits. Gör alla så brakar systemet omedelbart ihop. Finns inte en sportslig för länsman att bevisa vem som satt bakom ratten. Kom ihåg att det är han som skall bevisa något inte du./ Fartsyndarn.
manonegro
Haha.. tackar för motivations boosten :o)
To
964
Tozzy
M5 -00
BMWSC NR 490
Ett annat tips är att regga bilen på sambo/fru/mamma så kan dom inte koppla bilden från kameran till bilden i körkorts registret och då lägga ärendet ner omedelbums. Nu när M'en gått i ide så kan jag köra hur fort jag vill förbi kamerorna med tjejens Atos, synd bara att det inte går att köra för fort med den bilen ;o)
De kontrollerar körkortsbilder från samma hushåll. Bra att veta!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.