|
|
|
|---|---|
|
Ska det bli lättare att sälja bilen med en häst på huven eller? ;) Länk | |
| den stående hästen hehe...han kanske vill att det ska likna en ferrari | |
|
Tillåt mig tvivla på däckdimensionerna: 295 bak, 245 fram !?.... (Möjligt , men inte troligt?) |
|
|
...för att poängtera att den har varit garagerad i Dalarna över vintrarna :) Kanske skulle ställa en miniatyr av Globen på bilen också för att visa att den just nu finns i centrala Stockholm ;) /Wille |
|
|
Tysk ingengörskonst kryddad med svensk hemslöjd :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Sani: Det missade jag, rolig kille :)) /Wille |
|
mr_xc99 |
priset då? och inga bilder inne i bilen? eller e det jag som inte ser bra? |
|
Killen har ju humor i alla fall! :-)) Undrar om hästen är fastlimmad...? |
|
|
Undrar hur han kunnat få på 295:or bak...E de möjligt öh? "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
En kompis hade en Honda Accord, typ -77:a en gång, som första bil. Ohyggligt rostig och allmänt ball. Några polare limmade en gång fast ett plastrådjur med superlim på huven på den. När kompisens fader fick se det blev han asförbannad och bröt loss det, kvar blev fyra limpluppar med lite plast i, hi hi! Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Dawwe: Inte utan en ORDENTLIG skärmbreddning! 325'an såg ganska orginal ut... /Wille |
|
|
Den är ju inte "kärringkörd" för tjejen sitter ju i baksätet på de bilder hon är med! =) Notera hur snyggt hon försöker vika sig ner i baksätet för att inte synas, eller gömma sig bakom nackstödet. Hade det inte varit enklare att bara stiga ur bilen!? |
|
|
295:or bak?? inte vad jag kan se på bilderna.Det finns bilder i bilen ochså. BMW e lag |
|
|
Hästen symboliserar att bilen är utrustad med har en extra hästkraft än normalt. Alternativt kan det vara så att några av hästarna under motorhuven är på grönbete... ;) Gör det med stil. |
|
| Killen har ju uppenbarligen inte alla hästarna i stallet. | |
|
På hans egen sida står det att det är 265 bak. Men varför i hela friden fotar man bilen med en häst på huven? |
|
| Och dessutom använder den i annonsen när han hade en massa fina bilder på bilen på hemsidan? | |
| mailade och frågade om däcken, förklaringen blev att han läst upp och ned??? men skulle iaf ändra det var 265or | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.