|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är det något som har sett bilen live? | |
| För mycket som osar katt på denna bilen.Åker ner till Tyskland till helgen och ska titta på några stycken runt och srtax över 200´.Dom 330 i Sverige som jag tittat på har varit besvikelser | |
|
jojje: en god vän ska titta på den i dag kl 17.00 kan ge info om bilens skicket senare idag. |
|
| Ok.be han visa kvittot på bilen,och fråga om momsen... | |
|
Jag känner till andra bilhandlar/privatpersoner som jobbar på detta sätt, säljer bilarna med låga marginaler för att få omsättning. Det är faktiskt inte så konstigt med tanke på att det är ganska dystra tider för de som jobbar med att sälja bil.. Du som jämför att bilen borde kosta 50" till, hur länge skulle man inte stå med bilen då??? |
|
Carl Rosenmark |
Hallå allesammans, måste bara tillägga att jag känner några från södertälje som jobbar med att importera bilar från tyskland, dom har givetvis en "Firma" som dom använder sig av, samt ger garanti via.osv. Dom killarna tjänar ca 8-12.000:- per bil, dom håller låga priser för att kunna vara den bilhandlare som först blir av med sin bil, och har dessutom inga höga lokalkostnader, så vinten behöver inte vara så dramatisk... måste också tillägga att sälja en bil i månaden och tjäna 30.000:- är vel ok, men att sälja en i veckan och tjäna 8-12.000:-...blir ju givetvis bätte i slutändan... Måste säga att det kan vara så i detta fall också, tycker inte man ska uttala sig innan man sett bilen.. /Mvh Carl Rosenmark Böda strand i sommar, pippigul BMW 318i Touring -87 |
Carl Rosenmark |
Hallå allesammans, måste bara tillägga att jag känner några från södertälje som jobbar med att importera bilar från tyskland, dom har givetvis en "Firma" som dom använder sig av, samt ger garanti via.osv. Dom killarna tjänar ca 8-12.000:- per bil, dom håller låga priser för att kunna vara den bilhandlare som först blir av med sin bil, och har dessutom inga höga lokalkostnader, så vinten behöver inte vara så dramatisk... måste också tillägga att sälja en bil i månaden och tjäna 30.000:- är vel ok, men att sälja en i veckan och tjäna 8-12.000:-...blir ju givetvis bätte i slutändan... Måste säga att det kan vara så i detta fall också, tycker inte man ska uttala sig innan man sett bilen.. /Mvh Carl Rosenmark |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.