|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Bilder från en stor träff med bl a E9 i Holland. Vilka vackra bilar :) Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Oj oj oj vilka skönheter.Var du med på träffen? ----- Mvh Nisse Länk |
|
| väldigt fina...en fråga bara...var det på denna kaross csl byggdes | |
| Det vackraste BMW byggt - någonsin. | |
Scheckheft |
Hej bm: det är lite långt till Holland för att åka på träff.... Dock lär jag säkert dyka upp på en regional/lokal träff i sommar. bmwjerry: samma kaross, dock var csl modellen mer "avskalad" med bl a huv, dörrar i aluminium för att minska vikten, lite vassare motor samt spoiler och annan inredning (sportstolar). Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| ok...vad kan en csl kosta idag då | |
Scheckheft |
Hej Såg en csl på mobile häromdagen för 17 000€. Gissningsvis från 17 000€ och uppåt för ett fint exemplar... . De är eftertraktade. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| ok...men jag tycker att det är den näst snyggaste bmw:n...den snyggaste är ju 507(gammla z8) fast den är jävliggt dyr måste jag säga | |
hjulet |
vekligen många fina vagnar! Men är caben en orginalbil? har aldrig sett någon sådan tidigare.... |
Scheckheft |
Hej Nej det är inte original. Bla bygger Sima Power cabriolet på beställning. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| om jag har förstott de här rätt så kan man säga att det här är gamla 6-serien | |
| Eller nya 120-serien... | |
|
jag såg en e9 cab när jag var nere vid ringen i fjor...Det är synd att aldrig bmw själv tillverkade den modellen. Helt klart gör sig e9 mycket bra som cab. /Pelle |
|
|
OJ OJ OJ OJ OJ OJ bättre än så här kan inte en bmw bli WOOW !! Speciellt de två ljusgröna !!!!!!!!!! Satan vad läckra ! E-12 Billy B-10 +XM TD Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.