|
|
|
|---|---|
|
Man borde inte prata i telefon samtidigt som man kör! Länk Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Han satte nästan rekord i hastighetsöverträdelse. Rekordet innehas också av en bmw-ägare ! Vad annars liksom ;) /Anders Länk |
|
|
kan bara va norrmän som är så dumma å prata i telefon i 250... Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
| Skottland står det ju, men vem vet han kanske var Norrman ändå ;) | |
|
Vilket jä..a sätt att hänga ut alla som kör BMW! Vad hade han för mobiltelefon? Säkert en Nokia... |
|
|
ojdå.. läste adressen å det stog .no ääh skit samma... same shit different name Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
Det var värst vad gasglasa de var i Skottland! I Sverige tror jag rekordet innehas av en Audi S8, minns inte hur fort dock. Lite kul eftersom farsan blev stoppad i sin A8 samma dag (!). //Thorssa |
|
| Thorssa: Var det inte han med S8:an som polisen fick ta till helikoptern för att stoppa på E20? | |
|
Imponerande att lyckas köra 250km/h med en Z4 2,5 aut bara 23km/h över toppfarten det påminner om en numera pensionerad kollega som körde 220km/h och det fanns mer att ge med sin Lancer-95 som toppar 190km/h samma person skjuter morkullor med kula så vi har lärt oss att ta det han säger med en nypa salt;) BoogieElvis; S8:an blev stoppad eftersom att föraren sänkte farten så polisbilen hann i kapp vilket inte hade gått om han fortsatt i 254km/h, Han som blev av med körkorten efter en polishelikopter jagat honom i flera mil var en Mitsubishi 3000 GT han åkte dit när han parkerade bilen vid sitt hem han märkte aldrig att helikoptern hade följt efter honom fören polisen knackade på dörren. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Kan varit en skrämd 3 liters oxå? Kanske bara journalisten som checkat upp 0 - 100 km/h på första bästa Z4:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Stephan735i: Det där med 3kGT:n låter som en historia som gått genom många munnar (fast, vad vet jag?). Det är faktiskt så att just i den här byn där jag bor och sitter i just nu så jagade polishelikoptern en röd 3kGT för två år sedan. Killen (hemmahörande i Jokkmokk) hetskörde i typ 250 mot det här hållet (mittimellan denna by och Jokkmokk har militären en flygbas som har en "flygraka" på våran riksväg 97), och en omkringspanande polishelikoptern såg honom. Den hängde väl på ett tag, och märkte att han svängde ner hit för att försöka komma undan... Han och hans medpassagerare parkerade utanför Folkets Hus och sprang in i "folksamlingen", men crowden märkte väl att de var jagade så de blev utkastade. =). Så de brände iväg... Och vid det här laget så hade två radiobilar (KOPPS! =)) anlänt till byn. Grabben körde som en tok i hela byn, men gav upp när en snutbil hade barrikerat hans väg hem. Och den där S8:an... Den är jag inte riktigt säker på, menmen... =) I min fars parkeringshus i Linköping så stod det en rätt fet Alfa rallybil på släp, innanför något galler på första våningen. Den byttes emellertid ut mot en mörkblå S8:a. Och så... Då var det ju vid det laget då GumBall var i Sverige och härjade, som jag läste i tidningen att en S8:a hade blivit stoppad i 200++ och sen dess har jag inte sett bilen ifråga i detta parkeringshus. =))) |
|
|
den äldre herren körde i 245 med sin S8. det är sant.. stog i tidningen för nåra år sen.. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.