|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
mr_xc99 |
en bmw vilken skulle du välja? jag svarar: Z8 (har aldrig kört en men gillar den) |
|
Z1 /Anders Länk |
|
|
M1 507 501 2002 Turbo E34S38B38 M6 givetvis i nyskick... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
f-n, jag skrev fel ! Det var faktiskt en M1:a jag skulle välja... /Anders Länk |
|
|
m6 |
|
|
Z8 /Andreas _____ Länk |
|
|
Topp fem: 1. McLaren F1 ;) (motorn kommer iallafall från BMW urspungligen) 2. M1 3. E46 M3 CSL 4. E30 M3 SE 5. Z8 /Wille |
|
| BMW Williams F1 | |
|
Ferrari F40 /Johan |
|
| Johan99: Jo det är en häftig BMW det där... ;-) | |
|
M8....Fast den finns väl bara som prototyp så... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
M6 när den komnmer i cab. Länk |
|
|
Om jag fick välja Bmw hmmmm svart M3 E46 med SMGII:))) |
|
|
M3 E46 CSL Lyssna på insugsljudet och hur den låter vid WOT runt en bana. De övertygade mig iaf :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
mr_xc99 |
hehe vill ha begäret e stort på vissa här :P skrev ju bara en inte 2 eller fler :D starre: hehe då e man mer än nöjd :D |
|
E60 M5 Touring Jens |
|
|
Äga: M3 E46 CSL ( helst Imolaröd =)) Köra: FW26 =)) ///Egget Länk |
|
Scheckheft |
Hej Min topp tre lista: 1. 507 2. E9 csi/csl 3. E38 Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
E30 M3 SE ej BMW: porsche 911 carrera RSR -74 /Jonas |
|
|
En 328 såklart...fast då menar jag den "riktiga" 328 från 1930-talet :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
mr_xc99 |
tänker er att om 50 år så kommer dagens bilar va skrattretande :) hmm undra hur en m3:a ser ut år 2050 ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.