|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Yatooil: Vi kanske inte skall överdriva. Tyska polisen kör nog M-bilar som är trimmade... Jag är inte heller för att bråka med polisen, men denna diskussion lät som om Du var en gangster.. /Caspar |
|
David Hermansson |
Yatooil!! Du säger att du inte hade tid att svara.Det tror jag är skit snack Första förfrågan skrev jag den 5 Maj. Nästa gång 6 Maj. titta själv på forumet! Sedan skrev jag ett mail direkt till dig inget svar. Men i natt skrev jag igen, men nu var det ingen fråga om ändring utav datum för Z-träff. Utan det jag kände för och då jävlar svara du med en gång. Skall du hålla i något med (Z klubbsverkamhet) Och detta skall fungera så måste du lära dig att vara lite mer ödmjuk. OK Nog snackat om detta från min sida ialla fall. MVH David från Götet. GOA GUBBAR. Mercedes åker man, Bmw kör man! |
| køpehavn ska det bli!!! jag är med! jag ska för resten bila ditt vecka 30. det skulle vara EXTREMT kul med en CPH träff då :-) | |
|
Jag får be ännu en gång om ursäkt för att jag inte svarade på ditt email. Dina mail har prio 1 i fortsättningen, och går före mitt arbete! MVH |
|
|
Jag skulle gärna komma på din träff 30 maj yatooil om det inte låg så långt bort =/ Köpenhamn vore sten coolt!!! Dit skulle man ju t.ex kunna fara i samband med Vallåkraträffen i slutet av sommaren om inte annat... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Kostar nästan 400 kr att ta bilen över bron, det tycker inte jag det är värt. Hur blir det den 30/5? Några mer planer? Var skall vi ses m.m Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Ingenting är bestämt ang 30maj. Jag skulle bara se hur många som kunde tänka sig att komma, intresset finns vilket är kul. Jag ska fundera på något, blir de nåt kommer det ut om någon sag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.