AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.582

Z-träff - Vad har du för dig 30 maj?

Sida 1 av 2
Vad har du för dig söndagen 30 maj??

Intresserad av att medverka på en andra Z-träff, med lite roligheter?!

Gör detta inlägget för att se hur många som skulle kunna tänka sig att komma, därefter gör jag ett utskick till dem som jag fått mailadresser av.

MVH Fredrik

19" :-)

VD med R&D

"M ROADSTER"
Det e ju BMWträff i sthlm då ju =)

Länk

Verkar som att många har missat det.

Mvh Tobbe
kanske kan då ytaooil lägga sin träff i stockholm oxå?
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
yatooil, har du tänkt att träffen ska bli runt Växjötrakten ?
Räkna med mig ..

** Lycka är att se livet genom en solstråle. **
Inget inbokat den dagen och Stockholm är för långt iväg.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
David Hermansson
Tjena Z-bröder Å Z-syskon. Det skulle vara bra om Z-Träffen var den 22 maj eller 23 maj för min del i alla fall. Jag kommer gärna denna helg. Tyvärr jobbar jag all jämna helg dagar. och den 30 maj är just en jämn helg. Jag hoppas att denna helg jag har föreslagit passar dom flesta. MVH David.

Mercedes åker man, Bmw kör man!
Maria: Ja, jag hade tänkt mig det, men förslag finns om att vi ska köra i Skåne nästa gång, vissa vill i Gbg och någon i Jönköping...Växjö blir centralt för oss alla.
Kommer inte många denna gången, omkring 30-50 bilar lägger jag ner det här med att försöka starta en klubb osv.

Så, nu är det upp till er som bor i Södra Sverige att medverka

VD med R&D

"M ROADSTER"
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
30-50 Z-bilar....tror du inte att det är väl optimistiskt?
Men här är i alla fall en som kommer om det inte inträffar något akut!

/Andreas
_____
Länk
till mr bmw himself (yatooil)

- Om det inte kommer 50 bilar till min klubb skiter jag i detta, snyft , snyft, snyft.
Är inte intresserade av att ha någon klubb eller förening med någon som tycker det är häftigt att köra ifrån polisen.

Tack för ordet.
Tack, inte riktigt så jag menar, men med den lilla meningen du skrev verkar det inte som du har mycket koll. Köra ifrån polisen är ingenting heller jag pysslar med varje dag om det är de du tror. Vore nog mest trevligt om du lät bli att skriva i denna länk, tack för ingenting!

VD med R&D

"M ROADSTER"
johangbg: Föresten, jag är ganska jätteavundesjuk på din extremt snygga bil! Vart köper man en sån?
David Hermansson
Hej Yatooil!! Vad säger du om min tidigare fråga i forumet. Det var ju detta med träffen den 30 maj.MVH David

Jag kör hellre till Göteborg än till Växjö, vägen till Växjö är den tråkigaste som finns, bara skog, poliser o bönder.
Det blir nog en större och roligare träff om man samlas i en STOR stad, Malmö, Göteborg,Stockholm eller varför inte köra över bron o glida en sväng i Köpenhamn?!?! Där finns mycke roligt att göra.
Hursomhelst, spika ett (1) datum så de inte är Z-träff i alla städer samtidigt...

No turboshit, just real power!
kj
72
kjelle23
Z3 roadster-98
320 touring-89
Växjö är lite långt iväg för mig! men malmö eller kanske kristianstad kommer jag gärna till!

MVH
Kjelle
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
kristianstad är ju lite lagomt centralt, dit kan jag också tänka mig att köra!

/Andreas
_____
Länk
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Gibbe har ganska rätt, Vore nog roligt med en träff i Köpenhamn. Fick EXTREMT mycket attention när jag rullade in med M'en förra sommaren, Danskarna har ju tyvärr inte mycket till vagnpark, kan bara ana vilken uppmärksamhet 10 Svenska Z bilar skulle få.

Dessutom Köpenhamn ÄR kul!!

/Caspar
David Hermansson
Yes!! Köpenhamn låter jävligt bra. MKT Bättre än växjö tror jag.MVH Härliga Göteborg. Eller vad tror du yatooil du som inte ens kan svara på ett personligt mail. Jag åker hellre till Haparanda än till en träff i växjö som du har arrangerat. Vad det inte du som lekte pajas med polisen?? Tuff kille!!!!

Jo, varför inte. Köpenhamn skulle vara en trevlig runda!
Dock verkar det inte som om så många är sugna på att medverka på en träff som jag arrangerat...jag svarar på mail när jag hinner, har mycket med jobben, dock 2st att göra!
Pajas med polisen, de är inget jag pysslar med...jävla tjat!
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Det börjar bli rätt tjatigt om Yatooils lilla bus med polisen, reaktionerna verkar lite överdrivna.

Personligen bryr jag mig inte om vem som arrangerar träffar, huvudsaken är att de blir trevliga och vad jag förstår så var Yatooils förra träff precis så.

Vad tror alla andra, finns det underlag för en gemensam tur till KPH?? Vore helt kul att dra dit en weekend med 10 bilar eller nåt. Personligen älskar jag minisemestrar!! :-)

/Caspar
Jga är inte den som är den!
jag förler gärna med, om vi kör ifrån vart enda jävla snut i hela Europa!
tack Caspar, någon som inte är emot mig iaf
fi
13
firemeup
Z3 2,8 Roadster -97
Köpenhamn låter som en toppenidé. Jag kommer gärna med, bara det inte blir den 30/5, eftersom jag är bortrest under hela den helgen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.