|
|
|
|---|---|
|
Hallå. Jag har också sällat mig till skaran som uppskattar den raka sexan... tyvärr sitter det ju en fyra i min. Länk Nu skulle jag vilja byta upp mig mot en möjligen äldre Coupe 323, kanske årsmodell 1998. Hur mycket tror ni, en kvalificerad uppskattning, att jag kan tillgodoräkna mig för min Compact. Den är rikligt utrustad. Har rullat 2500 mil. Årsmodell 2000. Nypris 2000 ca 195.000.- Mvh Kjell T | |
| Min digert utrustade 318i-00 med 4000 mil på mätaren och ett nypris på 280kkr(Länk ) förlorade 36% av sitt värde på två år. Med tanke på att din bil hade ett lägre nypris och har rullat mindre men är en utgången modell bör andrahandsvärdet vara ungefä lika stort. I runda slängar borde bilen vara värd strax över 120000:- Lycka till med ditt bilköp! | |
|
Njaa, mer än så lär han nog kunna få, om man t.ex. kollar på bytbil.com så ser man att nivån ligger mellan 140' och 150' för motsvarande. Den har mer utrustning och har gått kortare än bilarna jag kollade på, minus att det är fråga om inbyte (om jag förstått rätt) så borde han ändå hamna i samma region (140'-150'). Lycka till Kjell! Mvh //Wille |
|
|
Jag tror på 120-130'. //M |
|
| WilleW: De priser Du sett på bytbil.com är förmodligen utpriser hos handlare. Om en bil har utpris på 130-140kkr är inbytespriset högst 120-130kkr. I stockholmstrakten kan jag tänka mig att det inte ens går att få 120kkr för den. | |
| SÅLD för 134.000 | |
| Och Kjelle-lille, nu köper du en RIKTIG bil ;-o | |
| Japp, 320iM | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.