|
|
|
|---|---|
Shogo |
Min gamla hederliga Pioneer från sent 90tal har nu tyvärr givit upp, och jag behöver en ersättare. Dock har jag ett krav, den får inte avvika för mycket från övriga inredningen, den jag har nu har en färg på display och knappbelysning som nästan exakt matchar instrumentbelysningen. Så några tips på mp3 cd-spelare som skulle kunna passa i en E34:a ? Effekt och ljudkvalité är av underordnad betydelse, tycker finljud passar sig bättre i vardagsrummet. |
|
Länk Den där tror jag passar fint Att köra...ja det är kul |
|
Shogo |
Mjae, massa silverinlägg + grönt + vit text... inte riktigt vad jag var ute efter tyvärr. Skall helst vara så integrerad med resten av instrumenteringen som möjligt. |
|
Svårt att hitta en som passar jättebra. Men det finns en pioneer som den ovan fast utan silver (svart) samt röd displaytext istället. Passar hyfsat tycker jag. Själv har jag en med silverram men såg senare i en katalog att det finns en i samma modell som jag beskrev. Surt ! /Anders Länk |
|
|
Typ denna, passar väl rätt bra? Länk /Anders Länk |
|
|
Själv har jag beställt den här Länk Men jag vet inte hur den passar än, får den troligtvis i slutet av denna vecka! //mvh Simon |
|
Shogo |
Anders S: Precis nått sånt ! , hittade den på komplett för 2300, ska försöka hitta nån butik så man kan gå och "klämma" lite. |
nikkieb0y |
jvc kd-g501 passar jätte bra, alle fall när det är mörkt. dom flesta knapparna lyser rött så det matchar bra! Snart i bakspegeln nära dig... |
|
Om du är jävligt envis så kan du få tag på en svart JVC KD-LH3100R, som du kan välja mellan 12 olika färger med typ många olika nyanser. Knappbelysningen på den är röd/orange. Har själv en sådan, och den är ju lite flashig, faktiskt... =) |
|
|
Länk Varför ens tveka? =) |
|
|
Av samma anledning som att man inte har en TV-skärm på tvättmaskinen eller oljepannan..:) FP |
|
|
Jag valde Pioneer MP-77 för sin utsida och insida. Mycket bra ljud och den är mycket snygg i min 540... // Anders |
|
|
Denna passar också ganska bra. Jag är nöjd med min. Länk |
|
|
Personligen tycker jag att Becker Monza passar bäst in i en BMW. Kan även spela MP3:or. Jens |
|
|
Länk Denna tycker jag ser snygg ut, borde smälta in rätt bra in i E30/E34/E36. Dessutom samma märke som på bilens instrumentering ;-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle; Får vem som helst handla från Autokatalogen? De har ju bra priser måste jag säga... Jens |
|
|
Jens, Om "din" butik är ansluten till autokatalogen så kan den fungera på samma sätt som Mekonomens hemsida, nämligen att du beställer varorna online och hämtar dem i butiken. Cirkapriserna i Autokatalogen är de samma som hos exempelvis Autoexperten, så kontakta närmsta Autoexpert så redogör de nog gärna för hur du ska göra! Givetvis kan du ju köpa varorna direkt i butiken också :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle; Det är ju lysande! De (ni) verkar ju billigare än Mekonomen på flera delar. Är lite undrande över en sak bara (OT). Varför finns inte bakre bromsskivor att köpa till M3 3.0? Är samma sak på Mekonomen... :( Ska i vilket fall som helst kolla med Autoexperten i Bromma om de kan beställa grejer till mig och de vet säkert hur det ligger till med de bakre skivorna. Trots det prisvärda sortimentet hos Autokatalogen måste jag säga att jag gillar Beckers design bättre än VDOs i en BMW! Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.