|
|
|
|---|---|
|
färgen har börjat släppa på mina backspeglar eller igentligen på själva fästplattan treangeln på bilen alltså! går det att köpa enbart denna platta och var i så fall ? Antar att man kan gå till en bmw-försäljare men ja tror ju inte att de är de billigaste!! några bra förslag eller måste ja köpa helt nya speglar. har en 328 cupe' -97. /Gator | |
|
skroten kanske ? Min 528i Touring Länk |
|
| hmm om du menar den plattan som man trycker fast speglen i så finns det inte å köpa löst.. så många som snor speglar å vill ha tag i nya sånna plattor :/släpper färgen så får du lacka om dina gamla =) det kan du göra själv med färg från mekonomen :) | |
|
Jag skulle nog lacka dem....o det e det du menar...att färgen suger...det skulle jag kunna fixa beroende på vart du bor....håller på med lackering o e gammal billackerare! MZ Racing |
|
|
jo de är plattan som dom sitter fast i ja menar. får väll försöka lackad dom då!! |
|
|
"e gammal billackerare"... hehe ganska komiskt... 19 år och gammal billackerare ;-) |
|
|
HM HM Har lite problem med det där själv på min 320 från -98. Plattan som man fäster backspegeln på verkar vara av aluminium och färgen någon sorts svart plastlack. Har frågat hos BMW men de har ingenting. bmw_henke: Vad är det för färg man skall fråga efter på mekonomen ? |
|
| Mekonomen kan plocka hem originalfärgen! bara ge dom din färgkod så fixar dom en lack.. blir dock aldrig exakt samma lack :< | |
Gemini__ |
MarQuiZ_R: Tjo! Har du hittat hit nu =) Hur går det med kärran månntro? Några nya framsteg? Ha´re gött! Mvh: Thomas Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.