|
|
|
|---|---|
| Ni som kör med 535 massemätare på M20 motorer, vad använder ni för slang mellan spjällhus och massemätare. | |
|
Gå och leta på en skrot. Har från en Subaru på min. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Hittade ett passande gummi. Dock bottnar org. 325 spridarna, så jag kör med 325 massemätare ett tag till. | |
|
Byt till 535 spridare och höj bränsletrycket till ca 4 bar. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Bara ett förslag. Det funkar bra på min bil iaf. (utan mapning) "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Exakt vad för gummirör använder ni? Hur höjer jag bränsletrycket? Tack på förhand! /David ------ BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
|
Vet inte exakt vilken gummiböj jag använder, gick och letade på en bildemontering som även plockar ner motorer i delar. Hittade bälgen i en låda med subaru motordelar. Du måste skaffa/tillverka en justerbar bränsletryckregulator. Ser att du redan frågat luften om det. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Då blir det att ta med sig skjutmåttet till skroten och leta! /David ------ BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
| Eller så använder du dig av original gummit! det går att få på men man får värma upp det ganska mycket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.