|
|
|
|---|---|
|
Stod i drive in kön till Korvgubben idag på lunchen och fick precis maten genom rutan och skulle lägga in 1:an då brakar det till i hela bilen och jag begriper inte riktigt vad som händer eftersom jag inte hade hunnit släppa på handbromsen ännu, kastar en glimt i backspegeln och ser en mercedes alldeles för nära. Resultat lackskador och skadad list på bakre kofångaren kunde varit värre i all fall. Han blev ju av med ett extraljus i alla fall. Som tur var bet jag mig i tungan och gick ut och frågade vad han sysslade med . Som svar fick man: Men det såg ut som att du körde iväg.........eeehhhh????? Jag ides inte ens svara på den kommentaren utan skrev papperen kollade leg kollade så att hans bil var besiktad. Han gick med på det jag hade skrivit och han skrev under. Hoppas nu att allt löser sig så det inte börjar strula någonstans. Var också iväg till vårdcentralen och fick det på papper, fick faktiskt lite ont i nacken, sen om det bara är inbilning eller inte återtsår väll att se. Det är så J***a onödigt man kan väll se sig för åtminstånde TVÅ gånger. Ha det bra alla BMW ägare | |
|
fyyy fan säger jag.. jag skulle aldrig hållt mig. hoppas det löser sig med försbolagen Drifting is fun |
|
|
Han måste ha varit hyfsat hungrig kan man misstänka. :-) |
|
|
Ta det lugnt bara, man tjänar ingenting på att skälla ut den andre. Oftast handlar det ju om ett enkelt misstag, brist i uppmärksamheten. Man kan ju inte få det ogjort i alla fall. Se bara till att ta uppgifterna... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
jag har fått just en me*** demolerad, av en bmw!! fast det löste sig, fick ut mer pengar än jag själv hade försökt sälja den för :) BmW - enjoy! |
|
|
ok,alla kan ju göra ett misstag eller hur?? BMW e lag |
|
|
otroligt att en mercedes hinner ikapp en bmw det behövs tydligen en kö för det hahaha |
|
|
Bra att du gick till vårdcentralen och fick papper. Samma sak hände mig en gång,fick en stooor jeep rätt in i backluckan på min Granada kombi när jag stannade vid ett övergångställe. Inte så hårt men det räcket för att demolera bakluckan. Var som en liten knuff bara tänkte inte mer på det utan gick på krogen samma kväll vaknar lördag morgon och upptäcker till min fasa att min högra hand är helt lam,kunde inte lyfta en gaffel än mindre ta mig en snus på normalt sätt. Nu blev jag ju succesivt bättre och helt bra efter en månad men kom ihåg en pliskplask skada märks inte alltid direkt utan kan komma flera dagar senare. |
|
|
en pliskplask kan komma flera ÅR efteråt :P BmW - enjoy! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.