|
|
|
|---|---|
|
har en 525tds som jag har satt i en manuell vällåda i isället för aut. problemet v ar bara att reg besiktiga.. var tvungen att ha intyg på avgas vädena är samma på man. som aut... från generalagenten för bmw!!! någon som gjort samma sak?? hur löste ni det med sbp?? verkar svårt att få BMW att skriva detta intyg... tråkigt att man bara får köra 1 månad sen är det ju körförbud om jag inte får ett intyg... //Fredrik Det fräckaste med Diesel är att man ser röken när motorn tar i!!=) | |
| Var det mycket som du fick byta? Mycket krångel o grejs? Har du en TDS-låda nu, då? | |
| n ej det var inte så krångligt att få dit lådan köpte en manuell till 525tds med kardan, pedalställ, svänghjul och lite små plock runt om.. problemet verkar vara att få igenom den hos sbp. generalagenten för BMW sverige säger att man inte får göra så i sverige.. för att det inte är "orginal" från fabrik... dom vägrar skriva intyg på avgasvärdena.??.. | |
| Hur är det med bakaxeln? det brukar ofta vara annan utväxling på automaterna. | |
|
märkte inget går väldigt bra MEN om man ska aätta i en man. så aäg inget om det till sbp ingen bra ide.. jag får nog ta ur min låda å sätta i kompis aut. å bes med..... Det fräckaste med Diesel är att man ser röken när motorn tar i!!=) |
|
|
märkte inget går väldigt bra MEN om man ska aätta i en man. så aäg inget om det till sbp ingen bra ide.. jag får nog ta ur min låda å sätta i kompis aut. å bes med..... Det fräckaste med Diesel är att man ser röken när motorn tar i!!=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.