|
|
|
|---|---|
|
Say no more :) Länk "Bilar jag ägt/äger: 325 + 325 - max laglig hastighet = 540. vill ha!" Mvh Eivind | |
|
Den liknade den här: Länk ... ;-) Mvh Elvis |
|
|
Oh, den missade jag. Slutar tråden här. "Bilar jag ägt/äger: 325 + 325 - max laglig hastighet = 540. vill ha!" Mvh Eivind |
|
|
Jepp det kan dom fet hajja att vi har *garv* Mvh BJÖRN Länk |
|
|
Faaan! Måste man byta märke nu helt plötsligt!? Jag vill inte köra franskt! =/ Hänger uppgifterna samman med antalet bilar också? För i så fall finns det ju killar här som får lite mer ofta än andra. =) En del kanske till och med får lite väl ofta!!!! |
|
|
Hmm, nu nämner dom ju bara kvantitet... Kanske förare av andra märken har sex längre tid/gång och att BMW-förare har mindre totalt? ;-) Mvh Elvis |
|
|
Goddess, du kan vara lugn.... BMW kom 'högt upp på listan' även på damsidan. Men vad du gör, skaffa inte en 'stressfläkt'... Zuffenhausens stolthet låg i botten både på dam- och herrlistan! /// Gunnar E. ... som faktiskt vet en sysselsättning som är roligare än att köra BMW..... |
|
| Förressten, Goddess.... med lite enkel matematik så borde du vara nöjd, inte alla tjejer som har en sambo med 2 bumsar... ;=0 | |
| Funderat lite mer över ämnet. Kan det hänga samman med kvalitet!? Bmw ägare behöver inte meka lika mkt för de kör med kvalitet redan från början!? Med andra ord, de kan spendera mer tid i sängen än i garaget! ;) | |
|
Bara 2,2 ggr i veckan!??! Är det inte lite lite?? Men om man har 2 Bmw har ska man då ha sex 4,4 ggr i veckan?? =)??? Hummm!?! Läge o köpa en bil till!! =P Mvh BJÖRN Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.