|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Soki: Kolla på BMW CS Stockholssektionens hemsida Länk under Referat och Bildgalleri så hiitar du bilder från tidigare träffar. /Rickard |
|
|
Jimpa: Det är den bilen ja. |
|
|
Okej, roligt att se den kvar, pratade med Per för många år sen om den bilen. Så d e skoj att den finns i livet. Fortfarande till salu? jimpa |
|
| Jodå, den är fortfarande till salu, men då jag bara fått skambud så blir jag nog "tvungen" att behålla den :) Jag vill helst inte sälja den, men min sambo tycker det räcker med en hobby bil, så jag lovade henne att försöka göra mig av med den, men bara om jag får "rätt" betalt. | |
|
Ja, d e klart. Är den skapligt frisk, å va hade du för pris på den? jimpa |
|
| Jag satte ett pris på 50000 även om jag inte räknade med att få fullt så mycket, men mer än 25-30000 som vissa har bjudit vill jag nog ha, det är ju en legal BMW Turbo med en hel del roliga bitar på. | |
|
D förstår jag, roligt att bara besiktiga å köra, e ju annars bara gammalpinor d går med..:) Konditionen på den? jimpa |
|
| Jag tycker den är i bra skick, absolut inte mint, men med tanke på åldern så har den klarat sig bra. Den är nog rostlagad någon gång, så den rost som finns är några bubblor men inget allvarligt. Fick till och med beröm för skicket när jag var och besiktade den, de tog inte ens fram rosthammaren :) | |
|
Sådärja, låter ju bra! Har nämligen lite sjuka tankar på att eventuellt avyttra B7an, så jag e halvsugen på nåt bus. B7an e för fin för att härja med, så d vore fint med en gammal busbil + att jag e småkåt på E-12. jimpa |
|
| Ja, E12:orna är roliga, men din B7:a är ju inte direkt tråkig heller :) Dock förstår jag ditt tankesätt. | |
|
Nä, jag vet ju att jag kommer att gräma ihjäl mig den dan d blir, om den blir..Härlig bil. Men tänker oxå ta rätt betalt för den om d blir försäljning. jimpa |
|
|
Fråga!: Är det brostugeträff på drottningholm imorgon måndagen den 24:e? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fredrik och alla andra BMW entusiaster, Svar, JA, det är Brostugeträff i kväll måndag 24:e från kl. 18.00. Välkomna! Göran |
|
|
Göran: tack för ditt svar...Har dock fått förhinder som gör att jag inte kan komma :( Men fler tillfällen kommer ju... Tittar man ut nu så ser vädret i alla fall vädret lite bättre ut än tidigare under dagen! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Några få bilder från den senaste CS träffen: Länk Länk Länk Länk Länk Ny bild 16april- Länk |
|
|
Tackar Soki, Alltid trevligt med lite bilder...:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.