|
|
|
|---|---|
| Måste ha tag på framskärmar och trösklar... Skärmar hittade jag på motornord (dyra) men trösklar hittar ingenstans... Hjälp! | |
|
prova bildelsimporten. |
|
| 850kr st för framskärmar var väl inte dyrt? | |
|
Jag är oxå i behov av plåt till E34 karossen. Huv och framskärmar finns att hitta men sen är det knapert. Vill ha trösklar men det blir lite svårt då dessa är svetsade till chassit och inte lösa delar. På BMW kunde man köpa trösklarna men då var det med B-stolpe och massa lull man inte behövde och inte billigt heller. För min del blir det att boka och bända till egen plåt som ser någorlunda ut och sen kjolar på bilen. Blir något less på att det ska rosta nå fruktansvärt vid domkraftsfästerna och innifrån dessutom... inte skoj. Har dessutom rostan vid tanklocket och det är oxå innifrån. Blir väll att gå på bilskrot och kapa bort det man ska ha. |
|
|
kolla med Länk Det är inte konstigt att det rostar vid domkraftsfäste innifrån...undrar om dom har gjort den lösningen medvetet för att det ska rosta där? Det är std på alla med taklucka att rosten kommer ordentligt där. Det jag tycker är riktigt konstigt att bmw inte har förzinkat/galvat sina karosser...porsche började med det 1970/71..1974 så körde dom hela chassit i badet. Att det ska ta 30år innan tillverkare tar efter...hmmm /Pelle |
|
| Jo det är förjävligt att dom inte fixa bättre rostskydd förens på 90-talet. Ska väll försöka fixa rosten och sen blir det bara köra på sommaren och då slipper jag salt och jävelskap iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.