AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.279

Mer sex? Köp en BMW :P

Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Länk

"M3 snart om jag kanske hittar nån"
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Samma nyhet fanns i Svenska Dagbladet i morse.
Undrar om det är den lustfyllda körupplevelsen i BMW som gör att man vill ha mer även efter att bilmotorns stängts av.
Lustfylld körupplevelse anledningen Nockenwelle? Då borde väl inte Porsche legat sämst...

Nej, något annat måste det vara, men banne mig om jag kan komma på vad...

Mvh Elvis
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
.... kanske att man allra helst stannar i porschen, oavsett utbud av andra aktiviteter? ;)

mvh
Anders

PCS #8050
BMWCS #4727
No
5.161
Nockenwelle
Jag har ju aldrig kört Porsche, men körupplevelsen är kanske så enormt lustfylld att man inte orkar mer efteråt. Ungefär som Firren är inne på.
Om det är som ni säger, Nockenwelle och Firren, så är det ju ett ganska dåligt betyg till BMW :)

Jag menar om Porsche är så lustfyllt att man inte vill göra något annat än att köra så måste det ju betyda att BMW är tråkigt som fan eftersom man gärna sysslesätter sig med annat ;-)
Kanske är Porscheägarnas beryktade höga medelålder? Dom kanske helt enkelt inte orkar mer än så?

Mvh Elvis
hörde det på p3:s morgonpasset imorse, jag bör tillägga att jag är enda bmw ägaren på jobbet :)

MVH
Johan K
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
letat runt på svensak dagbaldet hittar inte artiklen på internet alltså Länk!

Någon som har sett den på internet??

Min M3:
Länk
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Länk

Min M3:
Länk
No
5.161
Nockenwelle
Om artikeln finns på SvD på nätet vet jag inte, men i den tryckta utgåvan finns den på sid 13.
Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
finns många sätt att tolka artikeln, uppenbarligen, jag föreslår att var o en väljer den tolkning som passar honom/henne bäst :)

mvh
Anders

PCS #8050
BMWCS #4727
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.