|
|
|
|---|---|
|
Hej Behöver hjälp med en värderingsfråga. Bilen är en delfingråmetallic 318iS (m40 motor) -88. Bilen har följande utrustning: M3 inredning med stolar, ratt och belyst M knopp. Extra mätare för volt, ampere m.m. Sänkt 60/40. Ögonlock 2,5 tums avgassystem med 3 tums ljuddämpare. Fjäderbensstag Elspeglar Chippad av BSR 17" fälgar med sjysta däck- 205/45 fram och 215/45 bak Nya Bilstein Sprint dämpare med sänkfjädrar Taklucka CD spelare, framsystem, baslåda och slutsteg Bilen är nybesiktad, välservad och har gått ca 19000 mil. MVH R BMW - Vad annars? | |
| 25-30.000, men då ska den vara i det närmaste toppskick och ha bra historik. | |
|
20-25 i väldigt nära mintcondition... jag sitter i samma sits som dig... känns lite med som jag har en 318 Special :) --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Hej Vill bara tillägga att jag INTE tror att jag har någon superspecial bil, utan det var mera ett sätt att formulera rubriken så att det framgick att det finns lite mer utrustning än original. Vill även tillägga att jag har alla papper på bilen sen den var ny alltså alla nybilspapper och sånt. Vill även passa på att tacka er för er hjälp med värderingen. MVH R BMW - Vad annars? |
|
|
Sålde min 318 för 20 000 :- före jul... Den var dock renoverad i motorn nyligen.... Men inte i Mintcondition... Fans rost, reva i stolen i osv... /Jimmy Länk |
|
|
Robbe: har du några bilder på bilen din? --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Det finns en 325:a -87 till salu för c:a 6000kr här uppe i Uppsala Robban. Inte sugen på den? Problemet är bara att bror din har första tjing på den! Men han kanske går att övertala? Inte toppskick men heller inget vrak. Motorn med sina 170HK går som ett skott! Leffo |
|
| Sälj fälgar och stereo separat! Du begränsar köpkretsen väldigt mycket annars vilket oftast leder till lägre pris slutändan! | |
|
-Deejaywasp: Ska ordna bilder på bilen och lägga upp här. /R BMW - Vad annars? |
|
|
-Leffo: En 325´a hade ju inte vart fel, men jag ska nog inte sälja min bil förrän efter sommaren. Vi ses väl på Strippen på lördag. MVH R BMW - Vad annars? |
|
|
Ahh, nu har man vaknat här på beemerforumet efter en stunds vakans, nu med nya vilda ideer :o) Helst på tvären.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.