|
|
|
|---|---|
|
Blev omkörd söder om Örebro på E20, södergående ca 06,00 på morgonen av ngt jag tror var en M5a E39. Mörkblå eller eventuellt svart. Måste ha legat i 200+ Någon härifrån? Bråttom hade den iaf:-) Riktigt underbart ljud också... *BAWORAK* | |
|
Jag tror jag vet vem det var...:D Kellener står för musiken ;) M v h Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Det låter trafikfarligt. Låg du i vägen eller? Mvh Asken |
|
|
Se där ja, Så det var du din rackare Stephan:-) Vart var du på väg så arla? Du kunde väl ha hälsat:-)??? Nej inte låg jag i vägen inte (hoppas jag)...Lungt o lagligt på väg till jobbet i högerfilen... *BAWORAK* |
|
|
Hur fort gick det egentligen? Är jag något så när nära eller? *BAWORAK* |
|
| Det var inte Stephan... Och inte Hasso... :D | |
|
Utan? *BAWORAK* |
|
|
Stephan: Är de något fel på din M5a eftersom den provkörs hit och dit av diverse fartdårar i Powercrew? :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
wendtan: Nja, skivorna blev omsvarvade + en inbokning på lacken i Kumla för div. omlackering så att den blir i nyskick igen. :) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Stephan: Aha, de förklarar saken. Den skall vara i toppzustand när du återfår din elakt indragna lapp! Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
DanneR |
De var ja i min Renatul 5 gts 88A =) GONE IN 0.3 SECOUNDS! Daniel |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.