|
|
|
|---|---|
|
Persson å kungen vekar båda förtjusta i att köra snabbt! Länk | |
| Statsministern verkar ha dåligt omdöme. | |
|
aye: Inte bara när det gäller politik:))) sorry jag var tvungen..... |
|
|
Det måste råda kraftig nyhetstorka? --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
haha, då var det dags för ytterligare en sådan här tråd.. befarar att även denna kommer att plockas bort :) BMW4EVER! |
|
|
äh vadå , jag tror att nästan ALLA kör förfort ibland och särskilt om det är bra väder och hyfsat glest med trafik - bara det att en del har oturen att torska. Att stadsministern själv kör för fort visar bara på det sjuka i 110 km/h gräns på motorvägarna , alla vill ha möjlighet att köra fortare när väglaget tillåter. |
|
|
Ha ha ha! Den va bra starre! Mvh, Robban |
|
| Känns mest som en vedergällning från den liberala tidningen Expressen för att den socialdemokratiska tidningen Aftonbladet smutskastade Kungen. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
äh, vad trött man blir. ännu en icke-nyhet. min stilla undran är vilket språkbruk de ska använda när Kungen eller Göran P eller Lill-Babs kör 250 km/h? Super-vansinnesfärd? Ljushastighetkörning? Äckligt otäck jättefortkörning? Hoppas bara liknande artiklar kostar dem ett antal tidningsköpare. Men det är väl fåfängt hopp.... mvh Johan |
|
Den här artikeln har absolut inget värde egentligen, uppgifterna är ju så ofullständiga som de kan bli! För det första står det inte i Expressen iaf vilken hastighetsbegränsning det var på sträckan. Dessutom så är den enda uppgiften om bilens hastighet från en person som blev omkörd om jag inte minns fel? Det är ganska svårt att bedöma hastigheten på en bil på det sättet. Och hur denne sedan kunde se att det var Göran Persson som körde, hur i hela Norden kunde han se det om han nu blev omkörd? Och om han körde 140 så borde han inte hunnit se det!? Väldigt tvivelaktigt måste jag säga..... //Thorssa |
|
|
Om liknande artiklar skulle kosta kvällspressen läsare så är jag rädd att dom inte skulle ha många kvar vid dethär laget=D bjoerck: haha!=) möjligt att det är så=) |
|
|
Herr Lindvall erkände att han själv låg över hastehetsgränsen, dessutom är han en mästare på att bedöma hastigheter och utöver det såg han också att ett var statsministerna som körde - med en läskburk i handen. Varför var Herr Lindvalls uppmärksamhet inte riktad mot vägen - trafiksäkerhetsmedveten som han är? ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Därför herr Lindvall måste hitta något att skriva om i tidningen.110 km/t var det på vägen där han såg Stadministern.Själv,om jag inte mins fel så körde han som han sa,något snabbare än 120Km/t Herr Lindvall alltså.pajas säger jag. BMW e lag |
|
| Det som jag är intresserad av i artikeln är vad SÄPO lirarna hade för BMW, men det har de totalt missat, var det en M5? 740? Om de nu ska skriva om sånt här så får de ju fokusera på det som är Vässäntligt!! | |
|
Jag skrattade åt det hela när jag såg det! Halva svenska folket gör en "vansinnesfärd" dagligen! Mvh Abbe Länk |
|
|
jag tror nästa rubrik blir 'hastighetschock'. Förstår inte hur man kan rapportera detta. När jag gick förbi och läste löpet trodde jag att GP hade snittat minst 180. Körde 120-125 på 110 väg får väl anses som normal trafikrytm? |
|
|
Och vad har vi lärt oss av detta? Jo, Aftonbladet är ett stort skämt. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.