|
|
|
|---|---|
|
Nu finns det mer att hämta på Länk Nytt är forum för e12 :) Så ni med e12 och e28....lägg till denna sida i favoriter!!!!!! kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) | |
| Om man har både e12 och e28 då ;-) | |
|
Tänkte int på dä.... De få la bli en kombo...typ e20 då??!! (12+28)/2 Fast de e ju klart...har du mer än 2 bilar blir det mer komplicerat.. Eventuellt på kvantfysik nivå??? Fast...en moss...grön/vit/röd/blå...tja...är det en riktig bil?? ;-) Fasen, för 15 min sedan var det något jag tänkte fråga dig om, men nu har jag glömt det...... Får se om minnet återkommer senare inatt... kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
e20...nää, dom har så många sidor innan (e20=2002turbo) Men min e12 är ju fin...*s* fast den är mossgrön/vit/röd/blå..och lite brun. /Pelle |
|
|
Det fanns ju en modell som är en e12:a med diverse e28 delar , tillverkades tom. 1985 i sydafrika, Kallas för e12/8 ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Precis..;-) Kanske kunde vara ett alt /Pelle |
|
|
Ok då. vi får väl döpa om forumet till ..."Hybrider".... :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Inte många som har anammat denna tråd, desto fler som kollat in/reggat sig på Klubbsidan.. :) Men det finns plats för fler fölk där!!! ;) Snart lite långledigt... :-) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Har varit lite dålig på att göra mig hörd på hemsidan...:( och sitter nu på jobbet, vilket gör att jag ej kan logga in på E28 sidan... Så därför skriver jag på denna tråd igen.. :) Men ..!!! det har kommit in många fler som reggat sig på hemsidan som det länkas till högst opp.. ;) Och om "tjäder" läser detta innan jag kunnat logga in på forumet på egen dator, så har ju jag ledigt varje dag (dagtid).. Så jag kan nog rulla in te stan och förstöra någon långtråkig rast...... hehehe...med min halvskramliga "bettan" kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Tjäder.... Hojta till så kommer jag och tar en kaffe i stan...och glor lite på bilen kanske.... kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Hrmmm....fick ju lite mer i lön än vad jag räknat med... Kliar i fingrarna och beställningsimpulserna.... ;) Måste bara besinna mig lite och prioritera vad för roliga saker man skall handla.... ( måste ju tänka på att det snart e sem åxå) ;) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
| Klart vi ska ta en kopp och snacka lite e28:a!! Nästa vecka, efter midsommar kanske skulle passa? Du var inte i Oskarshamn igår, onsdag? Såg en röd M535 med original splitfälgar, tänkte att det kanske var du.... | |
|
Nope.... men jag var i stan igår...torsdag, och när jag var in på preem så såg jag din kärra ståendes utanför Lern...körde förbi lite sakta för att kolla lite närmare.. :) Och min kärra e diamantsvartmet... :) Öhh....bra mycket bättre skick och bätttre utseende än min.. :( ;) Men jag skall väl fixa opp den framöver.... Jepp, höres till nästa vecka.... kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.