|
|
|
|---|---|
|
Då var det dax igen, att få tanklocken uppbrutet. Det är nu 2:a gången på 1 månad, och hur mycke fick dom? 10 liter mer vågar man inte ha i bilen när man bor i Landskrona. Alltså har DU inte råd med bensin så ska du inte ha någon bil, så enkel är det!!!!!!!!!!!!!!!! Faen vad trött man blir på dom som tror att andra ska "sponsra" dom med delar lr bensin, man borde göra som i arabländer om man tar fast tjuven så hugg av den hand som han använde. Det hadde väl blivit en j***a massa "en armade banditer" på gatan. | |
|
Jag vet andra saker man kan hugga av som garanterat avskräcker. Tråkigt när detta händer /Martin |
|
|
Är jag ensam om att gå upp minst en gång i timmen och kolla bilen från balkongen när man ställt den uppe på gatan? Inte förrän jag läste ditt inlägg fattade jag att så ska det nog itne riktigt behöva vara... Har lyckats jaga bort både tjyvtankare och fälgtjuvar från balkongen ;) __ Letar vita framblinkers! |
|
|
blir inte förvånad när man läser detta men man blir bara mer och mer förbannad över det..... så jävla trött på att inte folk kan skilja mitt från ditt!!!! Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Min tjejs morfar sköt en tjuv med luftgevär ifrån balkongen... Killen var där nere på gården och försökte bryta upp hans bil så gubben tog helt enkelt fram ett luftgevär och sköt tjuven rätt i rumpan...så fick han behålla sin bil denna gång:P |
|
|
Nu har jag kopplat videokameran till videon och satt den på långplay samt kameran i fönstret med zoom på bilen, skit samma att det är olaglit nu ska dom få se på annat. När jag vet vem det är får väl jag ta mina "kompisar" och "hällsa" på dom. :) |
|
|
Vi kommer aldrig undan vandalerna!Redan 1979 när jag bodde hemma hos mina föräldrar i ett lugnt villaområde i Visby, så fick jag backspeglar och antenn förstörda på min 3.0!(När den stod parkerad på tomten!) /A |
|
|
Har samma problem i glesbygd. Olåst bil = att folk lägger in saker i bilen som de hittar i bilens närhet. W |
|
ormen |
bra initiativ Mr_OK! ....gillar det med luftgeväret, fast vore bättre med en riktig älgstudsare... varannat tacklock är uppbrutet i mina trakter, så det märks att bensinskatten är på tok för hög! Våga vägra bilverkstaden!!! G.D.S!!! |
|
Folk har för lite att göra nuförtiden!!!! Så de tar bensin av andra, inte något konstigt med de! De kan kör till och från sina "ställen" rätt ofta och måste iväg fort så de de behöver bensin, sedan när de har sålt grejerna så köper de bensin då tar de inte av dig. Rent naturligt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.