|
|
|
|---|---|
|
I min 2,8a sitter det parkeringljus i helljusstrålkastaren vilket ser riktigt snyggt ut, specielt i kombination med bara dimljus igång. Vid senaste servicen på M bilen bad jag dem byta dessa glödlampor även på M'en, men fick då som svar att det inte sitter några sådana lampor i några Z3 orginal utan att den andra bilen måste vara modifierad. Är detta en BMW mod eller är det något special?? Skulle gärna vilja ha samma ljuseffekt (i brist på änglarna) i M bilen. /Caspar | |
|
Det är enbart de fyrcylindriga (95.09-99.04) Z3:orna som har denna typ av parkeringsljus, å andra sidan saknar de ju de som sitter i vardera hörnet på stötfångaren fram. Ta en titt på den här länken: Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Tack, då är alltså 2,8an moddad då den har både och... Ser bra mycket kaxigare ut. /Caspar |
|
| Caspar inte kan du väl godkänna att det sitter delar från en fyra (4) i din bil. Det är ju hädeles mot dessa! Det är som att sätta M märke på en fyra! Du måste vare konsekvent. | |
|
Erik: :-) Du är rolig Du. Att "nedgradera" bilen är ok enligt mitt sätt att se det, det jag inte gillar är när man (tex via bilen) utger sig för att vara/ha något bättre än man är/har. Dessutom är det ju i 2,8an och den är ju nästan lika trött som en fyra... :-) /Caspar |
|
| Att ta från enklare bilar är som att själa godis från småbarn,att ta från dom stora är en rättighet.Tröttheten beror inte alltid på bilen,men den kanske "sitter" i den.Jag försöker alltid att maskera upp mina bilar för att nå till den Marcos jag hade.Ha det så bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.