|
|
|
|---|---|
|
Skulle ni klara av att ha en bil som är snygg på utsidan fast är ful på insidan el tvärtom? Vilket är viktigast för er om det nu inte gick att välja båda. =) Ny bild 16april- Länk | |
|
Helt klart är interiören viktigast. Den ser jag ju hela tiden när jag kör bilen. Exteriören är det ju främst omgivningen som ser. Nog för att man vill vara snäll mot sina medmänniskor, men vad de uppfattar som snygg eller ful bil kan jag inte veta. Alltså, heller snygg inredning och ful utsida på bilen än tvärt om. Och jag skulle mycket väl kunna ha en mindre lyckad exteriör, om bara inredningen är riktigt snygg. |
|
|
Inom vissa gränser - interiören. Fast idag har jag och några kompisar åkt på utflykt i en Ford Excursion från Folsom till Lake Tahoe här i Californien i en Ford Excursion som är nästan som ett bättre vardagsrum på hjul (den är ett absolut monster) som på utsidan bara ser stor och ganska ful ut. Trots att detta monster har en utmärkt interiör i många avseenden så är det en fullständigt verdervärdig bil at köra. Så frågan skippar den viktiga aspekten av just hur bilen är att köra . Excursion har usla bromsar, noll vägkänsla i ratten och instruktionsboken avråder från att väja för "mindre föremål" pga av vältningsrisken. Vi undrade över om "mindre föremål" inkluderade relativa småbilar som t.ex. BMW 3-serie och annat smått och gått ;) Så i fågan om interiör vs exteriör ingår förmodligen antagdet att bilen i fråga är vettig ur förarsynpunkt - och det är inte alla trots en alldeles utmärkt interiör. :) Mvh Björn Länk |
|
|
För mig är exteriör viktigare, men vill givetvis ha både fin interiör och exteriör. Som tur är så har jag båda :) Förra BMWn som jag ägde däremot hade ingendera. ///Foppa |
|
| Interiören är minst lika viktig som exteriör. Jag tror jag har lagom av båda. Med bl.a. Aluminum inetriör och Alpina-optik exteriör. | |
|
Klart man ska ha båda! Men om jag var tvingad att välja hade jag nog hellre haft en bil med snygg exteriör, man måste ju visa hänsyn till sina medtrafikanter... :-) Mvh Elvis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.