|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Nej käre hasso, kärnpunkten är just det som du hela tiden försöker undvika... Jag förtalar ingen, berättar bara hur det var. Hur du kan anse det som hände för ett missförstånd/misstolkning förstår jag inte, måste bero på att du är extremt partisk i detta ärende och vägrar gå med på det inträffande: Har ni bytt microfiltret? "Nej, jag kollade på det och det behövde inte bytas ansåg jag"! Vari ligger misstolkningen??? Hur kan man svara så? Och visst svider det lite att jag inte har ngt microfilter det kan jag gå med på, hade gärna haft ett. Du kanske vill låna ut ett av dina?:-) *BAWORAK* |
|
|
Prova att maila varandra pojkar:) Svante: Är du inte nöjd med det du fick på Bil&El åk förbi dom och meddela det jag lovar att Pelle&co gör allt som står i deras makt att lösa dina problem. Asken |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är din tolkning jag ser den inte som mer trovärdig än dom jag litar på, finns säkert nått gammalt microfilter över som passar din bil som jag kan avvara. Så det verkligen finns nått att tjafsa om istället för nått som inte existerar dvs ett microfilter. Visst är jag partiskt det var ju jag som rekomenderde dig att åka dit för jag visste att du skull få bästa tänkbara service till din bil utan att bli rånad som man blir av märkesverkstäder. Men en del är ju otacksamma för hjälp och tar upp icke relevanta saker i en tråd som handlar om nått helt annat från början. men är du missnöjd så ska du tala med verkstaden i första hand inte kasta skit för nått som inte existerar dvs ett microfilter. Förslår att du vänder dig till någon annan verkstad som kan byta ett icke existerande microfilter fortsättningsvis. ///MVH Hasso Länk |
|
Asken: Maila? De bor ju i samma stad så de kanske kan träffas och lösa problemen o-offentligt... /Udo Dirkelsniff |
|
|
Vågar man fråga om min bil kan tänkas ha microfilter, isåfall var sitter det lite mer exakt, skulle vilja kolla om det är bytt. Nej jag har inte lämnat in bilen i Örebro, men är ändå nyfiken på mitt microfilter... Bilen är en 525iT -95 med stora kliman. |
|
|
Du har filter och det sitter bakom handskfacket. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Från när finns microfilter i e34, har inte fått det riktigt klart för mig än, och kan man eftermontera det? //Mvh Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.