|
|
|
|---|---|
|
Har aldrig sett denna variant förut... Länk Ny bild 16april- Länk | |
|
En tillbehörsratt, finns att köpa på bmw. En vanlig MF ratt fast med inlägg av trä. finns i deras tillbehörskatalog. Min 528i Touring Länk |
|
|
Det där är ingen vanlig MF-ratt med trä. Mysko, jag har heller aldrig sett en sådan modell. Finns den verkligen i BMW's sortiment? Tror inte det.... /Lazze tp://images.cardomain.com/member_images/9/web/381000-381999/381957_50_full.jpg |
|
|
tsaros: Om man tittar på linjerna runt rattcentrum så ser det inte ut som vanligt, mer mjuka linjer. Har inte heller sett nåt liknande förut. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| den ratten var standard i tysklan..den är en utvecklad version av den fyrekrade ratten i e38 och e39 | |
|
Ratten, med den mjuka linjen, finns i 5seriens tillbehörs katalog 2003 sid 21 bild 2 ( bild 1 visar std ratten med "audigrillen") Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tack Gasar-Magnus :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Gasar-Magnus: 5-seriens tillbehörskatalog låter intressant :P Var får man tag på den? BMW ÅF? /Lazze Länk |
|
|
Lazze: Helt rätt :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Lazze: yes hos dina lokale BMW-skojare ( glöm sen inte att ta/be och få det lilla häftet med priser samt art. nr och annan nyttig info om vad som passar vilken bil etc ( många reservdels killar verkar inte kunna läsa innantill i bladet när man skall ha delar utan ser ut som fågelholkar)) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.