|
|
|
|---|---|
| ABS lampan jävlas fattar inte vad det är låter bilen stå ett tag kontrollen görs ABS lampan slutar inte lysa stänger av tändningen och på igen då lyser den inte längre sen låter jag den stå ett tag sen lyser den igen under körning? | |
| Kan ju va nån givare som är kass. | |
|
Hade samma problem med min. Det slutade med att den nu lyser hela tiden. Verkar vara någon givare som är kass som sagt. Funderar på att ta loss alla givare som se om det är möjligt att göra rent dem. Lycka till! --- 316, inte för att man måste, utan för att man vill! =D |
|
bmwdr |
Kolla så att det inte har kommit skit i kontakterna som är väldigt vanligt.. Sitter nämligen i innerskärmen och sammlar på sig en massa grus m.m. Öppna locket och sära på dom och spruta in lite typ elektronikrengöring eller dylikt.. Mvh Daniel Vinden i nacken en skön sommardag ;) |
TobbeBMW |
Jag gjorde likadant, skruvade isär kontakerna och spreyade med elektronik rengöring, funkar klockrent. |
| Kola även ABS relät. Det var vad som var fel på min, när ABS lampan lös. Kostade 219kr på en BMW verkstad. | |
| Kolla även ABS relät. Det var vad som var fel på min, när ABS lampan lös. Kostade 219kr på en BMW verkstad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.