|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om någon kan informera mig om vad givaren på min 325á -94a som sitter fast skruvad på min luftburk är till ???(sitter två st slangar på den Upptäckte det när jag skulle montera ett K&n Open air filter på den i går vågar ej ta bort givaren pga att jag inte vet vad den har för funktion ) Tacksam för svar | |
| Tja... Den ska bara sitta under filteret.Använd bara en stripea fast den. .. Hade samma problem med min 325:a. | |
|
Om du har en K&N filtersats så följer det med instruktioner hur man sätter fast givaren i filtret, annars är det bara att hänga den i närheten. Annars är sökfunktionen ganska användbar, denna fråga är diskuterad ett XX antal gånger. _______ //Niklas |
|
| Men är det ingen som vet vad givaren är till för? Och vad som händer om det är otätt mellan lmm och luftburken? | |
|
"Coolant bypass valve:n" heter den och ska monteras så nära filtret som möjligt, helst så ska den sitta inne i röret så att den kan mäta hur kall luften är som sugs in bl,a. Jag har ett litet alurör mellan filtret och luftmängdmätaren där har jag gjort ett hål och satt fast ventilen, Glöm inte och täta runt om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.