|
|
|
|---|---|
fjamsetramsa |
Var köper man mattor??textil eller gummi nya eller beg??till E32 |
|
BMW har givietvis mattor som passar perfekt och priset är faktiskt helt ok. Köp inga universalmattor, de brukar inte passa alls. Det är samma mattor till E34 och E32, så på skroten borde det finna ett stort utbud. E32 iL mattor bak är något längre. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
fjamsetramsa |
Är du säker på att det är samma som till e34:a?? på bmw sa dom att mattor till e32 har utgått |
|
Ja, det är exakt samma i ETK. Dessutom har jag ju själv båda bilarna... Vissa färger av textilmattorna har utgått, vilken är du ute efter? Gummimattorna finns kvar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Min version av ETK är ifrån 2004/01, så det är nog inte mycket som har hänt sedan dess, Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
fjamsetramsa |
Mörkblåa eller svarta filtmattor eller vanliga i gummi... |
|
Jag kollar upp och återkommer imorgon. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
fjamsetramsa |
ok tackar... |
|
Gummimattor fram E32/E34: 82 11 9 413 023 Gummimattor bak E32/E34: 82 11 9 413 024 Komplett sats i velour "inläggningsmatta Royal" i Ultramarin (=blå?): 51 47 9 410 204 Enligt ETK passsar denna bara E32 kortversion och finns fortfarande att köpa. Ser ut att kosta drygt 1600kr dock... Det finns även en tunnar tygmattsats "Country" i antrazit (=Svart): 82 11 9 410 026 Finns fortfarande att köpa, ser ut att kosta ca 1000 kr och skall enligt ETK bara passa E32. Har du skafffat en E32, eller varför undrar du? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Prova eBay. Jag köpte nya textilmattor där för mindre än hälften av vad de tog hos en ÅF och jag vart mycket nöjd. Det enda som inte var bra var fästena som var svarta istf färganpassade men det var bara att flytta över de gamla. Mvh Björn Länk |
|
fjamsetramsa |
japp...köpte en bil billigt som jag tänkte ha på vintrarna..som ni ser på mina inlägg är där en hel del pyssel..men det mesta börjar fixa sig..kändes lite hopplöst ut i början men nu ser man ljuset i tunneln....tack för hjälpen... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.