|
|
|
|---|---|
|
Funkar andra än just CDX-T70MX av Sonys MP3/CD-växlare till de adaptrar som finns liknande Soundgate eller Connects2? Jag fasar när jag ser priserna i Sverige/Europa på bilstereo! Att få ge 3500 spänn för en MP3/CD-växlare (billigaste jag hittat) i Sverige när de kostar från $120 i USA (under 1000-lappen). CDX-T70MX är ganska ovanlig i USA men kostar ca 160-180 dollar. Se själva på www.bizrate.com: Länk Jag funderar på att köpa Sony CDX-757MX eller Sony CDX565MXRF till min bil. Någon som vet om de fungerar? Åker till staterna i sommar och om jag väntar med att köpa mina prylar tills då kommer jag i princip att tjäna in HELA flygbiljetten när jag köpt MP3-växlare, högtalare, slutsteg, adaptrar, kablar osv... Snurrigt inte sant? Någon som vill starta importfirma med mig? Nåja min fråga ovan är den jag söker svaret på. Det borde vara samma interface på samtliga Sonys växlare men funkar de med adaptrarna? //MikEe | |
|
Alpine har en som heter CHA-S634 som kostar ca 3500, tycker inte det är dyrt för en 6-skivors MP3 växlare även om det kan vara billigare. |
|
|
Mmm det är inte så dyrt jämfört med vad de har kostat men att det ändå går att hitta motsvarande produkter för kanske 1/3-del av priset i USA. Finns andra produkter med liknande prisbilder: Tändstift: Bosch Platinum-stift kostar $1.99 st hos mekonomens motsvarighet... 15 spänn alltså... i Sverige 50-100 spänn styck? Olja: Helsyntet av bra märken såsom Mobil, Castrol osv... inga problem att hitta för runt 4 dollar = 30 spänn. I Sverige är man glad om man hittar det runt 100-lappen. Bättre att ta med sig olja hem från staterna än alkohol om du förstår vad jag menar... //Mikee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.