|
|
|
|---|---|
|
Nu kan sommaren komma!!! Slutsteg med material 2000:- Insp II med silentbussningar, framhjulslager & bromsbelägg bak 10000:- Besiktining (blankt papper) 300:- Polering, vaxning, lackförsegling 400:- AH! Så skönt o ha allt klart, nu är det bara o gasa=) Vi ses på vägarna! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk | |
|
Ha en trevlig M-sommar.... mmmmmmmmmmm............... |
|
|
Själv har man precis blivit klar med min 323 E30. Efter motor ren:D Vill oxå ha en M3a:D _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Jag får tillbaka min M-ögonsten på Onsdag, gissa om jag längtar dit, han ju bara äga den i sex dagar och köra ett fåtal mil innan den "lilla incidenten" med diket. Har laddat upp med poleringsmaskin och Turtle-cleaner samt Sonax proffesionelwax, har även förberätt för en försiktig motortvätt och byte av främre skivor och belägg, mmmmmmmm....:) :) :) :) |
|
| 300+ eller någon annan: hur gör man för att få med en länk till en bild på sin öginsten i varje inlägg längst ner ?? | |
|
Bistec, om du har en URL till en bild på din bil, eller en URL till en sida med bilden på din bil så bara kopierar du den längst ner i dina inställningar som en signatur. För att det ska se ut som det gör när jag skrver så har jag alltså skrivit följande: (klickat på min bild till vänster om användarnamnet i mitt inlägg, högerklickat på bilden på bilen o valt "copy link to clipboard", alltså kopiera, sen klistra in efter tex "Min M3:a") Min M3:a: Länk M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Blev konstigt. Ska vara som raden under fast utan "" Min M3:a: "Länk M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Det gick inte det heller... Ja men du fattar? =) Annars skriv på 54104036 ICQ lr maila M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.