|
|
|
|---|---|
|
Iden hittar man här Länk Receptet är Kellenermodifierad carbonsvart M5-01 Tidigt uppvaknanade och sugen på en frukost i Kumla, gärna i samband med at man inte hinenr duscha eller raka sig innan man ankommer. Ett styck Ask på rethumör. Vetskapen av att rulla in på hassos uppfart med avslagen motor klockan 6 på morgonen och dunka på dörren med en nessecär i handen och be att få låna duschen och en handduk är oslagbar ni måste prova det. Speciellt som det tar hasso ca 2 minuter att öppna och det kunde lika gärna vara jultomten han släppte in förresten jag kanske var som jultomten dock utan renar:) Avtrycket från hassos haka som ramlade rakt ned i hallgolvet då han fattade att det var jag och vad jag hade med mig är klockrent!!:) Detta kan inte beskrivas utan måste upplevas! JAg uppmanar er att prova detta recept det är som ett gift:))) Hasso gillar dessutom sällskap till frukost så hjärtligt välkomna! Asken | |
|
Behöver Hasso kommentera ovanstående eller är det bara att åka ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Gäller bara om det står en bil som toppar över 260 på uppfarten :) ///MVH Hasso Länk |
|
Vilken bil kan köra fortare än 5km/h på din uppfart??? Den är inte uppfunnen än det krävs ett mirakel för att et sånt fordon skall finnas!:)) Asken Som inte tror hasso vill köra mer M5 |
|
|
Duger det inte med 95? Lovar att fartkänslan infinner sig ändå! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Var hamnade Hasso's haka efter att han provkörde M5'an? :)) /Lazze Länk |
|
|
Hasso: Blev det någon "ogynnsam körprofil"?! ;) Sorry att jag inte kunde komma men en liten bihåleinflammation satte stopp för utflykten. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.