|
|
|
|---|---|
|
Länk Undra om den nästan inte är "krocksäker" pga stor spoiler. | |
| Det där var det FULASTE jag sett...moahahahahaa *flowerpower* | |
|
Upphovsmakarens höga polare uppskattar den säkert... Men det är väl ingen bil för oss som hämger här va om vi ska riktigt ärliga? haha... =) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
:)) Hur tråkigt skulle det inte va dom dessa dårar försvann !! :) /Anders Länk |
|
|
Orka bygga, säger jag bara :-) Men annars verkar det ju vara en trevlig sittplatts ifram, kanske en gammal parkbänk han gjutet över :-) |
|
|
Den var ju riktigt häftig juh! Kanske inget man skulle åka till styrelsemöten med, men en helt klart oslagbar surfbuss... ;-) Mvh Elvis |
|
|
Den här var rätt tuff annars... Länk |
|
|
Haha, dom hade ju flera tuffa saker på den där sidan, den här får mig att tänka på alla Vovloraggare i detta avlånga land och deras prebubertala fixering vid vingar: Länk Mvh Elvis |
|
| man behöver väl inte gå till överdrift.... jag menar, han har ju feta plankor där bak..... fast jag har hört om en bil här i omgivningen som kör med en lastpall på bakluckan, och fönster bleck som kjolar....fy faen säger man bara.... | |
|
Lastpall???? Oj, just som man trodde att det inte kunde bli värre... Ja, den dagen jag ser en flonkers ny M3 med europall som vinge så svarar jag inte för vad jag tar mig till! ;-) Mvh Elvis |
|
|
HAhahah M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Tokiga japaner! Trenden där verkar vara just sådant stuk på minibussar. Sett ett gäng och de blir inte bättre med tiden... |
|
| Shit Pomfritt, det var den grövsta jag skådat! | |
|
undrar hur det känns att vara halvklar med ett dylikt bygge , om byggaren längtar till att bli klar eller om han ångrar sig lite eller så... Typ om det vart "för mycket" eller om han ville ha det sådär och varför. "Le´ club bizzaré" |
|
| Megafult! | |
|
hahaha, man kan inte annat än skratta ;D BMW4EVER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.