|
|
|
|---|---|
|
Hej. Tänkte bara höra om någon här kan se vad det är för frontspoiler som sitter på den här bilen? Är det en original eller en M-spoiler eller något liknande? Går det att se? Länk Tack så mycket! | |
|
Det var lite svårt att se, men det ser ut som om bilen har M-technic paket, sitter original på M5 annars samt fanns som tillval till övriga E34 bilar. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Det är definitivt M kjolar på den iaf. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Tack så mycket! Här är en till bild på samma spoiler: Länk Går det med säkerhet säga vilken spoiler det är är? Finns det snyggare spoilers än M-spoilerna? |
|
|
Jepp M spoiler gissar jag på! Finns ju andra fina kjolpaket, men M paket är riktigt fint tycker jag! Är det nån som vet nån läpp som är snygg på e34 förresten? Men jag förstår inte varför folk kladdar över reg numrena på sina bilar i annonser? Personligen så brukar jag kolla upp bilarna jag är intresserade av, visst man kan ringa och be om regnumret, men jag blir irriterad av det ändå! //mvh Simon |
|
bzerk |
Kladd på nummerplåten minskar stöld, synliga reggnr i annonser och dylikt funkar som rena shoppinglistan för bil och fälgtjuvar. |
|
Men skurkarna kan ju också ringa och be om reg. numret, vill de ha nåt så tror jag inte ett telefon samtal står i vägen! Men ärligt, jag tror inte det är alla som tänker så när de kladdar över skylten! //Mvh Simon |
|
|
Det är orginal M-Paketspoiler alltså nästan samma spoiler som M5 3,6 samma över del men läppen är större och har mer lutning min 540 har just det spoilerpaketet. Länk Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.