|
|
|
|---|---|
|
Såg idag en BMW B10??......Karossen var E46... På luckan bak till höger med RÖD text : B10....!! Vad kan det vara för motor i en sådan?? Vad är det jag har sett ????? Den var läcker..... (Eller är det en fejk-beteckning??) S-force | |
| E46:a med B10-beteckning? förmodligen fejk, har aldrig hört talas om ngn sådan. Dagens Alpinor som är byggda på E46:an heter väl B3. | |
|
B10 är Alpinas 5-serie. E46 borde heta B3. Det hette ialla fall E36. |
|
|
Aha!!! Alpina heter den allså... Tack för upplysningarna... Det där med E46 var väl vad jag "tyckte" det verkade vara... Skulle vara kul att läsa om den på nån site...... S-force |
|
| www.alpina.de ....:) | |
|
Gå in på länkar under diverse, där hittar du länkar till både den officiella och inofficiella Alpina-siten. Mvh Micke t |
|
|
Tack grabbar !! Förlåt en amatör... Ska kolla siterna o lära mig lite om Alpina....som verkar vara av lite annan "kaliber" än 320i ...he-he... S-force |
|
|
RÖD B10 text på en 3 serie E46??? Snacka om egen garage-dekaltrimmning av den högre klassen!!! |
|
powsgli |
På 5-serien står det "B10 BI-Turbo" och där är B10 med röda bokstäver. Åtminstone de jag sett. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.