AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.208

Blackrace Falkenberg?

Hej jag undrar om någon runt Falkenberg vet om det blir något Blackrace på Motorbanan iår eller blir raceentusiasterna tvugna att köra illegalt iår
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
du är vällkommen till varberg, körs illegalt varje dag!!

Min M3:
Länk
Var i Varberg brukar det köras?.Förra året så kördes det ju friskt på spritrakan i Falkenberg innan polisen satte stopp för det roliga och satte farthinder
Mr
322
Mrquickzilver
325ik -88 Turbobygge
320iT -90 M50B25
325iT -05
Det undrar jag oxå?
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
Nej det raceas väll inte så seriöst i varberg, men värö rakan är ju kannon!! Hade varit roligt att ta och racea lite där!! Har också funderat på vart alla är någon stans som var på spirtraken för? dom måste väll vara någon stans tycker man???

Min M3:
Länk
Visa användare
201
BMW635_Robban
635csi -84
325i -87 Cab
325ia -07 Coupe
330e -21 Sedan
Har bott i Varberg hela mitt liv och har bara racat en gång! Vi körde från gettterön in mot stan. En hyffsatt bra sträcka att köra på, om man har bra bromsar. En dold kurva kan sätta stopp för det roliga. Nära stan är det åxå så att man kan glida omkring efteråt...eller före =)

Ps. Bor i Mölndal nu ds.

Ad
197
Adrian
M3 Coupé
varberg - mot derome/veddige bruckar det väll vara lite drag,

Min M3:
Länk
Visa användare
201
BMW635_Robban
635csi -84
325i -87 Cab
325ia -07 Coupe
330e -21 Sedan
Men den där vägen är ju ganska mycket trafik på är det så lämpligt tro?

Fia
Falkenberg är rättså dött just nu.. Ingen som kör ju :( Var seriös arg i söndags.. Bara massa folk som flummade runt om drog hem.. Kom till torget vid halv åtta tiden söndagar och se om du vill köra mot ngn ;) Finns en fin M3:a som vill ha lite bättre motstånd för att visa sig *asg*

Körs det ingen annanstans i närheten?
Talas om att det ska bli ngt lagligt på motorbanan men jag vet inte..

// Fia som ber om överseende med sina (o)kunskaper...
Tyvärr så blir det nog inget på motorbanan i år vad jag hört.Det var några grannar som klagat.Då får dom skylla sig själva om det blir vansinneskörningar på allmäna vägar i sommar men så långt tänker dom aldrig.Däremot är halmstad på på gång med lagliga race
Fia
Aha, har oxå hört om halmstad men då har det vart olagligt.. När kan det tänkas bli? Var?

// Fia som ber om överseende med sina (o)kunskaper...
Jag vet inte faktiskt inte.Läste bara om planerna på www.blackrace.nu
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.