|
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
Finns alltid till E30 , E34 , E36 , E38 os.v men det är väldigt väldigt få som tillverkar nått till e32 , någon som kan svara på detta ? ... Det förstår jag oxå att det säljer mer till bilar som sålts mer , men tänk på mig =) Bättre en gammal lyxtank , än en ny liten skit bil |
|
En E32;a stylas inte...Annat än en smakfull sänkning+lite snygga fälgar..Stop.. Mvh Janne. |
|
| jag har hittat både en snygg frontspoiler samt en snygg vinge till min E32 och det blev skitsnyggt...spelar väl ingen oll om man vill styla en E32 bara man blir nöjd själv...finns lite styling saker till dom fast dom är svåra att hitta och oftast rätt dyra/fredde | |
Svärd |
Man vill ju ha sin pärla lite speciell. Smakfull styling är aldrig fel. ///Martin |
|
bmwfredde: Vart har du hittat vingen? Har du nån bild? //M(arkus) |
|
|
Vinge vill jag ingen ha men en spoiler fram vore ju nice om den är diskret, var hittar man en sån? Nån som vet var man hittar en sänkningsats som sänker lite mer fram än bak? /JOAKIM |
|
|
Inget billigt men det finns Länk |
|
|
Tjenare, letar styling till min E32a oxå, köpte en 730i-88 igår så kollar jag runt lite. MVH Fredde.. Beemer for Life. |
|
|
monterade en Eibach sänkning på min bil idag,, MYCKET nöjd.. lite lite högre ibak än i fram, precis rätt stuk på den blev det. MVH Fredde.. Beemer for Life. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.