|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nån som har nån så man ser hur de lyser?? Seastreams Garage -no compromises | |
| Länk | |
|
Tack!! Seastreams Garage -no compromises |
|
|
Faan, det där såg ju rätt acceptabelt ut. Hur är de uppbyggda? En lysdiod i varje ände eller? Jag har rätt starka 4000mcd blåa lysdioder, kanske skulle gå o byta ut o få ännu starkare ljus i dem. Nån som har nån närbild på hur det ser ut? |
|
|
jag hittar inte angel eyesen på danmobility är de någon som har en direktlänk? eller vad står dom under? Mvh//Niklas |
|
|
okej nu har jag letat lite till och hittat Länk Neonring för högtalare, 2st, 10" & UV-reflektorslang till black light, vit ska man köpa slang kapa själv och sätta i dioder eller köpa färdiga och trycka dit? Mvh//Niklas |
|
|
Länk __ Zeus Larsson Länk |
|
Dark Rider |
zippe84: Hehe nu är du ute å cyklar fan de där e ju neonring för högtalare inget annat =) Bil´n min: Länk |
|
Dark Rider, hahaha :D // Pantzare |
|
|
Danmobility angeleyes Länk funderar på att köpa! // Pantzare |
|
|
nån som vet om de e svårt att sätta dit dom.. det står att dom lev med dubbelhäftande tejp funkar det eller dom lossnar ?? måste man borra o sånt i insatsen ?? |
|
|
kingen, jag har tänkt att köpa därifrån men måste man borra och sånt så skiter jag i de då det inte är så jätte seriösa grejer, men om de är lätt o smidigt så beställer jag på engång! ni som har, är det värt pengarna? svårt och montera? och koppla? följer allt man behöver med? // Pantzare |
|
|
Jag undrar samma som pantzare! Undrar även om nån köpt till en E39, och har bilder på detta? /Jocce |
|
|
Ser man på bilderna så verkar det helt klart vara värda dessa 600:- .. får man verkligen allt som behövs? bara att montera eller? mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Tror ni att de skulle passa på en E28 ? eller kan överhuvudtaget få in de ? Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
| Nån som vet om der finns liknande till e 46 ..eller passar dessa kanske? | |
|
Jag har monterad Danmobilitys Angel eyes på min E39:a, så klart får man vad man betalar för. De lyser inte så starkt i dagsljus(pga blått sken) men på kvällen syns de lite bättre. Har man xenon så tar den lätt över i dagsljus. Jag har bytt till starkare dioder från Oatley electronics, men det blev inte såå stor skillnad, dioder är alltid dioder, original Angels eyes har ju 5w lampor annars. Antingen dem för 600kr eller komplett facelift strålkastare, tycker jag, känns dumt att köpa bättre gör-det-själv Angel eyes för 2500kr när man kan köpa hela strålkastare för lite till... Det finns bilder på bilen på min hemsida, sida 2 tror jag BMW 4ever Länk |
|
|
Oops! Glömde länken Länk BMW 4ever Länk |
|
|
finns en kille som gjorde det sj till sin crx å blev mycket bra. har inte länken nu men kan leta lite. han använde iallafall en stång till persiener som e genomskillning och så värmde han upp det å la det runt en burk med bra diameter för ändamålet. skar skåror i den med en dremel för att ljuset skulle reflekteras och sen två ljusdioder i vardera ända som han hade borrat ett litet hål till... inga konstigheter förutom min förklaring :P |
|
|
Aha, jag vet vad du menar, Iggle, här e länken: Länk Men det är lite fix, man måste rispa ringarna fint (finns trådar om detta) och löda resistens själv, köper man färdiga billigt så slipper man förarbetet, bara att byta ut dioderna till starkare... BMW 4ever Länk |
|
|
jo men jag pillar hellre lite sj än å lägga 500 spänn .... men men till hans fall så va det ltie meck å få dit dem med.. stoppa ju in hela lampan i ugnen för att limmet skulle släppa hur ser det ut på bmw? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.