|
|
|
|---|---|
Burberry |
Såhär lagom innan sommaren har jag börjat leta efter en e36a coupé. Hittade denna annonsen här på autopower; Länk Nu är min fråga till Er, är detta ett vettigt köp, pris och utrustningsmässigt om bilen är i bra skick? Tack på förhand, grabbar och tjejer. -Best live BMW drive- |
|
ja du det är ju aldrig lätt att avgöra vad som är ett bra pris om man inte har sett bilen i fråga.. men dom ligger väl i den prisklassen.... åk å kolla om den är i det skick du förväntar dig så är det ju bara å slå till? Mvh BMDoubleV -Uppdaterade bilder i galleriet- Länk |
|
|
tja, där är ju trots allt 17 st m3 fälgar så priset är bra :) :) :) :) skämt åsido, kolla så att serviceboken är stämplad, att det inte finns några missljud eller annat störande vid provkörning samt att där inte finns rost,bucklor,repor eller något annat som påverkar priset alltför mycket....kolla så att ac:n fungerar, "den behöver bara fyllas" är ju nästan standardkommentar tyvärr... går bilen bra och är i bra skick (både in och utvändigt) och ägaren verkar schysst så hade jag slått till! MVH Johan K |
|
|
Tycker att priset är lite i överkant, men med en viss justering nedåt, samt om bilen är i så gott skick som utlovas så är det nog ett helt OK köp. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Priset var lite friskt kanske jobbigt milantal på mätarn dessutom.. Skulle hlre laggt intresset på denna annars? Länk |
|
| Om du orkar importera: Länk | |
Burberry |
Tack så mycket grabbar för tipsen. Visst är det svårt att avgöra. Rent utseendemässigt ser den ju riktigt fräsch ut. Återstår att testa den bara -Best live BMW drive- |
Burberry |
Mer kommentarer? |
|
Det är nog bara att åka o titta, o känna... För övrigt så värderar jag inte en servicebok till en mer än tio år gammal bil så högt. En noggrann koll av skick och funktion är viktigt hur som helst. /Anders Länk |
|
|
Håller med Anders S. Bilen är 12 år gammal och då är det skicket nu som räknas. Inte hur den var för 10.000 mil sänn. OK pris, går säkert å få ner lite också. Fin bil tycker jag, enda jag inte gillar är baklysen, annars mycket fin på bild iallfall.. som sagt, åk å kolla om du har möjlighet "Best Man Wins" Mvh Eivind |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.