|
|
|
|---|---|
|
Får snart hem min nya frontspoiler till 328an (E36) Sitter dock o funderar på hur jag ska göra med lackeringen. På originalspoilern sitter det ju lister, likadana som på dörrarna o så typ. Så är det även på den nya spoilern, fast det är inte riktiga lister utan bara plastat så det SER UT som lister. Frågan är nu hur jag ska göra med lacken på dessa "lister" Försöka hitta samma färgnyans som de på resten av bilen har, eller bara måla i samma färg som resten av spoilern, alltså blåmetallic. Hur har ni med aftermarketspoilers löst detta? Är inte så sugen på att plocka bort övriga lister och lacka dem också, även om det varit en lösning. Tacksam för svar och åsikter... Mvh | |
| Köp på sprayburk en färg som heter sidensvart. De är samma nyans. | |
|
Lacka hela spoilern i samma färg! :)) Jag har det och de e snyggt! ///FrIIk |
|
| Samma färg är rätt snyggt... | |
| Men förstör det inte typ linjerna på bilen att måla den i samma färg? Skitsamma om bilen varit svart eller mörk, men nu är det ju blå. Nån som har bilder på hur det kan se ut? Har sökt lite men inte hittat några. | |
Bmw ludde |
Tycker att du ska satsa på att lacka listen svart. Bilen Länk |
|
Här är en blå E36:a med lackade gjutna lister. snyggt! :)) Länk ///FrIIk |
|
| Hmm, såg ju inte så illa ut det där. Och hans spoiler påminner mycket om den jag har nu. Provar o lacka hela skiten i samma färg. Ser det för jävligt ut får jag väl lacka listerna svarta därframme också... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.