|
|
|
|---|---|
| Undrar om den röda E34 med 4-utblås och luftintag på motorhuven som jag såg i Solna i Fredags håller till här på forumet? | |
| Färg? | |
|
Stod ju att den var röd :)... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Förlåt! =) | |
|
Z3c 4 ever! Den var med på en våra träffar i höstas och har även varit på brostuge träffen nångång. Det är en M5 av någon udda variant ka finnas ett fåtal ex HD91 har säkert mera info i annat fall vet Asken mera om bilen |
|
|
Antar att det är "20 Jahre Motorsport" M5:an ni talar om, en av 20 tillverkade bilar (1992), jag kan aldrig komma ihåg vilket nummer den aktuella bilen har, men det är 3 eller 11 vill jag minnas. Finns ytterligare en i Sverige. //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
HD91: Jag är mycket imponerad av dina kunskaper/register över M5E34 Tyvärr är denna bil ganska om fixad men alla orginal saker ska finnas kvar om jag inte minns fel. |
|
|
Z3c 4 ever!; Det bör vara den här bilen du såg nr 02/20 otroligt härligt motorljud från den M5:an! Länk Länk var även ett reportage om den i svenska AMS nr2 eller 3 i år. Mvh Stephan |
|
|
Starre: Roligt att höra! Önskar bara att fler M5 E34-ägare vore mer seriöst intresserade av sina bilar, det är ju ingen idé att stå och babbla om inte någon som äger en sån bil är intresserad av att höra vad man har att säga. Såg 20 Jahre-bilen på Knutstorp i år och den är ju rejält ombyggd som sagt, men det vore kul för en sån som mig tex att få köpa den och återställa allt till original. Motortrim/avgas kan ju inte skada, dock vill man ju ha en sån raritet i 100% originalskick rent utseendemässigt. Stephan735i: Nr 2 var det kanske ja, tror jag har tappat bort min lista bland alla papper här... Gick hemfärden bra förresten? - M5 E34 Limousine register - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.