|
|
|
|---|---|
| tänkter tipsa om snygg inredning i kolfiber : Länk med dagens USD kurs är det rätt bra pris, eller hur? | |
|
de var ju väldigt bra pris =) men vad äre för skillnad på inredningen från 97-99... borde det inte vara samma '96??? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Z3c: Det är ju någon sorts auktionssite så risken är väl stor att priset blir ett helt annat. Ships only to USA står det dessutom... Svebba: Grattis till studenten, eller?? /Caspar |
|
| det var billigt som fan om det nu stämmer | |
|
Siten är ebay och jag har handlat där i två år, allt från dvd-filmer tilll bilprylar. Det finns ALLTID stora fynd att göra på ebay. Rekomenderar starkt denna site. =) Bestäm er för vilket pris ni vill ge och sen ger ni det, då får man det billigt eller inte alls. Oftast går det att fråga om dom kan tänka sig att skicka till sverige oxå . |
|
|
Caspar: inom en väldigt snar framtid =) tack iaf =) man skulle kanske önska sig den där inredningen i studentpresent =P //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
som kaffe säger: det är ebay och jag har faktiskt aldrig fått nej till att skicka till Sverige om man frågar även om det står "ship to US only" (vilket jag tror är nån standard intällning bara när man signar upp sig som säljare). visst det kan sticka i höjden med priset om flera är heta på gröten men oftast just modellspecifika grejer är rätt lugna. Svebba: jag tror inte att skillnaden är bunden till årgången i detta fall. Det är om bilen har färddator och AC. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.