|
|
|
|---|---|
|
Cosmosschwarz ELLER Schwarz II (vet inte säkert än), 15.000 mil, import -01, en ägare i Tyskland och en i Sverige, fullservad, garanterade mil, mycket fin både in- och utvändigt, ingen större utrustning - i princip bara taklucka, klima, stolsvärme, rails och telefon samt 16" originalfälgar med okej däck. Saknar alltså skinn, multiratt, navi/TV, PDC, automatlåda/Steptronic, Xenon och elstolar. Är relativt påkostad sedan importen med flera slitdelar och detaljer (såsom täckglas till strålkastare) bytta. Vad är den värd? | |
|
Hej! Svårt att bilen saknar multiratt/farthållare, vet inte värdet på dessa saker men jag gissar på ca. 70 000kr i fint, välvårdat skick. Asc? Fönsterhissar bak? Liknande bil i tyskland, privat. Med Läder, cd, elhissar, autoklima, stolsvärme, eftermonterad navi, tel,multiratt, C.lås mm. : Länk Ny bild 16april- Länk |
|
|
Touring är lättsåld i sverige så jag håller med Soki och gissar 70'-80' Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
| Det var låga priser, måste jag säga. :) Bilen är tillverkad 9708 och uttagen 9801 och står hos en handlare. Är den verkligen inte värd mer än 70-80 alltså...? | |
|
Slutpris på privat marknad var det jag tänkte på... hos handlare får man nog räkna med 90' - 110' ... det kanske var lite lågt i första gissningen för att vara touring kan jag erkänna :) , men många letar efter bilar med mer utrustning |
|
|
Nu tänkte jag också privat. Avsaknaden av multiratt och en del andra grejer gör att man får locka med ett bättre pris, dvs. sänkning. Sedan så är ju E39an rätt kall i dagens läge, därav det låga priset, tyvärr. =( Ny bild 16april- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.