|
|
|
|---|---|
| Är det möjligen någon som säljer vita bliners bak till en M5a? Den är diamantsvar och jag tycker det ser löjligt ut med orginal. Eller om någon har någon bild på en svart M5a med helröda baklysen? Funderar nämligen att måla dom röda, men vet inte hur det ser ut färdigt. | |
|
Bildelsimporten har , jag köpte till min Diam.svarta M5a däe....då e bakjusen iofs. röd/vita. Mren faa så snyggt..... WWW.bildelsimporten.se Philip |
|
|
Att måla rött blir mycket bra och snyggt, faktiskt svårt att skilja från äkta. Det finns en nackdel och det är bilprovningen. Dom underkänner röda bakljus så om du skall göra det så får du ta bort det vid besiktningen (10 minuters jobb) jag har idag vita blinkers bak men körde med röda ett tag, färgen köpte jag på Mekonomen och den kostade ca. 80 kronor. There could only be one... |
|
wiiken |
köp vita bakljus i stället för att måla på dom..... det ser seriösare ut..... |
|
Tja, jag har vita blinkers runt om på min, ser skitläckert ut, ser mer "cleenare" ut än svarta el röda... ha de gott Adde /// Andreas |
|
|
Skall du köpa vita så kolla på www.hova.com, de är billigast. Jag köpte minavita blinkers där. Det kostade 2350:- för runt om. Lycka till! /Lidberg |
|
|
vitt är absolut snyggast..... ollie... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.