|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Håller med om E30 318 IS 90-91. Kul bil! Du får en sån för ca 30.000.- Så har du lite pengar över. Det är ju ingen stekarbil direkt, men jävligt underhållande. Mr C |
|
Linkan |
Har inte heller fyllt 18 än, men när jag gör det så blir det nog en m535a eller en 323a (e30). för dom går bra (verkar roliga att köra)och man kan få ganska fina exemplar för under 25tusen.. så köp en fin m535a för de kommer du inte att ångra.. |
|
Personligen skulle jag satsa på en e34. Du får helt enkelt en mer robust bil. För 50 papp är risken att du kan bli stående och meka en del om du går på 3-serien och om jag inte missminner mig vill man helst bara köra när man precis tagit lappen. |
|
|
Köp en totalt slutkörd m5 -89 från Tyskland för typ 50 000. Sådär en 50-60 tusen mil, totalsmälld 3 ggr osv. Det är ett utvecklingsbart projekt, något att jobba på. Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
Gemini__ |
Morrn, morrn! Som första bil så rekommenderar jag inte någon av de motorstarkare modellerna. Talar av egen erfarenhet, gjorde själv det "misstaget" att jag inhandlade en M535:a(som kanske inte är supervass, men iaf när man nyss tagit körkort) som var i toppskick. Men det fina skicket höll inte i sig...är nu inne på min andra M535:a å jag är 19 år. Har haft körkort i 1,5 år nu. Jag kör väldigt mycket, och jag känner att jag är en mycket bättre/säkrare och framförallt mognare förare nuförtiden. Man har ingen rutin när man nyss fått körkortet i handen, så ere bara. Jag hade tänkt mig en Volvo 240 el. nått likn. som första bil. Men jag hittade BMW:n av en slump till ett kanonpris så det blev som det blev. Lite av mina synpunkter... Ha´re bra! Mvh: Thomas |
518i slow mobil |
Jag rullar runt med en 518i lite effekt till lite pris. Måste pillas lite överallt för att det ska röra på sig... Men den är en bra första bil, bättre än volvo 240.. Letar efter bra m10 2L till bra pris! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.