|
|
|
|---|---|
|
Bara tvungen att skriva av mig lite... (har iofs varit där innan men men) Lämnade in bilen där nu på insp II. Berättade lite för mannen som skall ägna dagen åt min bil om lite brister och saker som jag gärna ser åtgärdade. De var trevliga att prata med och hajjade allt. Jag lämnar nycklarna och står utanför och väntar på min skjuts. Servicemannen ser inte att jag står utanför. Då kommer mannen ut och går mot min bil. Det första han gör är att lägga över skyddsplast över förarsätet! Kändes mycket bra=) Sen istället för att köra in i hallen som jag trodde han skulle göra så är han på väg att köra ut från parkeringen (fattar ju att det inte är något skumt på gång, låter ju nästan så när jag skriver men) då ser han att jag står kvar/har sett honom så han kör fram bara för att berätta: Jag ska bara köra en liten runda först. Japp japp säger jag och ler. (han skulle ju naturligtvis känna lite på bilen om det var något som kändes konstigt plus säkert en del andra kollar) Tyckte bara det var fint av honom att berätta det för mig=) Kan även tillägga att det ska bytas silent-bussningar på båda sidorna bak och en bult och mutter i höger bärarm bak. Ställde på den igår efter att ha vaxat fälgarna så nu kan sommaren komma på fredag efter besiktningen!!! God vår på er BMW-vänner!!! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk | |
ormen |
om det var den äldre mannen, (Tommy) han kan sin sak och han brukar alltid köra ett varv, det är för att leta, känna, upptäcka fel o konstigheter, titta på väggen ovanför disken, han har vunnit BMW: mekarpris/diplom, så han är seriös. Men det finns en yngre fjant där som jag inte gillar, han är helt kass, min farsa springer där rätt mycket, o har har sett honomgöra en del skumma saker.... men han är bara springpojke.. |
|
Såg honom oxo. Han skulle väl "få" den fräscha svarta e39T... kan inte vänta tills i eftermiddag! nya stift o allt =)) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Hade med dem att göra när jag fick min bil fixad efter att blivit påbackad. De var jätteschyssta och fixade allt bra. Det enda var att deras lackerare blev sjuk så jag fick vänta lite extra på bilen, men de ringde och uppdaterade mig kontinuerligt. =) Dessutom gjorde de ett jättebra jobb! |
|
|
De är kanon! Jätte tumme upp! /Johan |
|
|
Min fd sv-sålda M5 -90 var fullservad där av första ägaren fram till 9806 o ja kan säga så mycket att under den korta tid ja fick ha bilen ca 2000mil så funka den helt felfritt..sen om det beror på att BT skött servicen korrekt eller om första ägaren även använt bilen på korrekt sätt låter jag vara osagt... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Hämtade ut den nu. När ja kom höll service-mannen på att torka av handtaget på förardörren (ifall det nu hade blivit en liten fläck.) Allt fixat: Insp. II utan olja o filter: 5100 Byte silentbussningar inkl hjulinställning: 1600 Byte hjullager v. fram och bromsbelägg bak: 3000 Byte bärarmsinfästningsbult: 150 Nu är han fin o går kanon=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Min har oxå haft några servicar där, kolla min sida för mer info. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jepp jepp det ser bra ut micke! =) Ja ska tillbaka och byta hardyskivan mellan växellådan och kardanaxeln, (eller vart den nu sitter) i maj och bromsbeläggen fram och kylvätska i oktober i samband med oil-service... Ne de är kanon på Be-Te, kan verkligen rekommendera dem! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.