|
|
|
|---|---|
|
Dagen delas med MGCC som under förmiddagen kör racing. På em. kl 13 - 17 så är det bankörning med registerade/försäkrade bilar, slicks samt cabbar utan båge ej tilllåtet. Incheckningen öppnar ca 11,30 Kostnad 450:- Medlemmar i KAK - Kungliga Automobil Klubben eller BMW Club Schweden 350:- Prova på Bilsport Licens 100:- Körningen sker i tre separerade grupper, Med Licens, Med Prova på Licens och Familjekörning. För mer info besök våra resp. hemsidor www.kaks.just.nu www.bmwcs.com/syd Välkommen till en motorsportdag på Ring Knutstorp! KAK & BMWCS/SYD | |
|
klart man kommer! Är medlem i både MGCC och BMWSC, vilken summa betalar jag?? |
|
|
MatroxMGA, Torde ju bli 350:- om du innehar giltig förarlicens, eller 450:- om du inte har det och därmed köper prova-på-licens. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
förarlicens har jag, tänkte främst på att det är BMWCS som arrangerar och inte BMWSC, men du har säkert rätt, Kalle. Spelar inte någon roll egentligen men tänkte bara höra så det inte blir några problem på plats. Förmodar att många från autopower och rejsa ska dit........Ses då! Vet någon ifall MGCC har fri körning på morgonen, alltså inte klubbtävlingar. |
|
|
MatroxMGA, Du är iofs. medlem i två bra klubbar men inte de två som för dagen står för arrangemanget, dvs. KAK eller BMW Club Schweden. Alltså kommer du att få betala 450:- MGCC förfogar över förmiddagen, KAK och BMWCS - eftermiddagen. / John |
|
|
det spelar ingen roll, jag kommer i vilket fall. Ses då! |
|
|
Verkar lite dåligt med fart i tråden. Med tanke på hur mycket det pratas om bankörning med bmw i södra Sverige. Alla är välkommna, alla märken kolla hemsidorna nämda i trådens början. |
|
| Jag kan tyvärr inte komma!Annars hade jag rastat bettan igen.Jag var på knutan den 25/4 och hade j****gt roligt!Trots mitt lilla missöde med NGK krönet! | |
| Blir det inga bilder från dagen ifråga?? Fint väder i början, sen kom åskskuren, tyvärr. | |
| BMWiggen: For mig som missade knutan den 25/4 vad hande i ngk kronet?? Snurrade du :) | |
|
Angående bilder så dyker det lite bilder här inom kort (skall bara hinna lägga upp dom) här kommer länknen Länk Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
richo: Snurrade av och slog i muren med vänster bakända.Ny baklampa och kofångare plus lite färg och kärlek sen är bettan bra igen. ÄR DET NÅN SOM HAR EN E28 VÄNSTER BAKLAMPA TILL MIG? |
|
| Fortfarande inga bilder?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.