|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jeg skal flytte tilbaka til Danmark inom kort tid och skal bli av med min bil. Den har kört 17.000 mil och är stort set som ny alle steder. Den sakner en del utrustning men har hvad behövs. Mit fråga är...hvad är den värd? Jeg vet at styling inte ger mer i pris hos mange, men är det en fordel at sälge stylingen seperat eller ge det med i en högre pris? Her är lite som jeg har gjort på bilen på dansk och i danske kronor: Monteret Faceliftlygter med Angeleyes og hvide blink for : 3700.- Monteret Faceliftlygter med Celis og hvide blink bag : 4600,- Monteret hvide sideblink : 150,- Monteret sølvfarvede blinkerpærer : 150,- Monteret XENON look pærer : 399,- <---rigtig Xenon under overvejelse Monteret Hamann frontspoiler : 5500,- Monteret Hamann sideskørter : 6500,- Monteret titanline-alupaneler : 4500,- Monteret Hamann håndbremsegreb : 1500,- Monteret AC Scnitzer alu-pedaler : 2000,- Monteret original forkromet rørhale : 200,- Ny pagpotte når den gamle går Monteret Blaupunkt anlæg (headunit, remote,sub og baghøjttalere med indbygget diskant) : 12000,- Monteret VDO MS 5000 Navigation med 16:9 farve widescreen og oplyst remote : dengang 20.000,- nu . 16.000,- Monteret carbon dørlister: 1000,- Monteret AC Scnitzer emblemer : 200,- Monteret carbon gearshift plate: 800,- Monteret ny LKM (licht kontroll module) enhed : indgik i lygtefaceliftet Monteret M5 nyrer : 600,- BBS RS II 18" splitfælge 8,5X18 235/40/18 for, 10X18 265/35/18 bag : 37.000,- Sølvmalede luftbokse : lak :) Sølvmalede bremsekalibre : lak 380,- Kromringe om instrumenttavler : 500,- Ca. utrustning for 120.000 SEK Desutom normal service, dock har jeg gjort dom sista 2 olieservice själv ( kvitto finns) Full servicebok och nya bromsar/handbroms. Hoppas nogon vil hjälpe mig. Al information om bilen finns här: Länk Länk | |
|
Gäller att hitta någon som uppskattar att extra styling och kan tänka sig leva utan multiratt och därmed farthållare. /Simon |
|
|
Ja, bilen är väl värd ca 120-130.000 med utrustning, vilket är vad utrustningen har kostat dig. Så visst skulle det löna sig att sälja utrustningen separat och sälja bilen för kanske 110.000 SEK. Mr C |
|
|
Oi...ja det var inte mycket. Tror jeg tar den med och ser om registreringsafgiften i Danmark skulle falde dom näste år. Kommer koste mig 400.000 om jeg skal ha registrerat den i DK. Ni svenskare vet slet inte hur godt ni har det :) Länk |
|
|
Jag skulle ge ca 150 000 :- för den lite mer kanske... Men tyvärr har jag inte dom pengarna just nu (ska köpa i framtiden)... /Jimmy Länk |
|
|
Hej Jimmy Jeg beholder den et stykke tid. Jeg flytter til Danmark, så den kommer bli avställt fron d. 1/6 2004. Den kommer inte köra als. Danmark er for dyrt et land at ha BMW i :( Men om du skulle väre interesserad i fremtiden så är det bara at maila. Köper nog en Mitsubishi Sigma 3.0 V6 istället...argh! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.