|
|
|
|---|---|
| Hej, jag undrar om min bil har utrustats med M-Tech paket. Det e en 325 från 88 med kjolpaket av märket Zender och M stolar och ratt samt BBS kryssekerfälg. Är det M-tech paketet eller e det bara allmän styling? | |
|
Eftersom du själv säger att kjolarna är från Zender så säger ju det sig självt, eller hur?=) Det är nog garanterat bara allmän styling... /R Gustavsson |
|
|
Wicked: Zender tillverkar mycket av BMW:s styling så det behöver inte vara eftermonterat. Vet inte hur det är på M-Paketet till E30 men till t.ex E36 har Zender tillverkat en del av orginal tillbehören. M Technicpaketet till E30 innehåller: M-Technic sportratt M-Technic spoilerpaket M-Technic sportfjädring med gasstötdämpare Lättmetallfälgar korsekerdesign Shadowline Växelspaksknopp i läder Sportstolar fram Tonade rutor gröna /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous deeptone" |
|
|
Står M-technik på BMWs M-paket... /Johan |
|
|
Oki. Tack för hjälpen... M-Technic Fjädring vet jag ej om det är.... Växelspaksknoppen är i trä.... Och rutorna är nog kanske gröna... De är mörka iaf... Säkerligen någon hemmapulare som satt på sakerna bara |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.